خبرگزاری کار ایران

در پی شیوع کرونا؛

تشکیل جلسه فوق العاده برای بررسی علل افزایش مبتلایان به کرونا در آذربایجان‌شرقی

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۹۲۰

درپی افزایش ناگهانی مراجعان مبتلا به کرونا به مراکز درمانی در تبریز، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تشکیل جلسه دادند.

به گزراش خبرنگار ایلنا از تبریز، محمدحسین صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در جلسه فوق العاده این مجموعه با اشاره به افزایش بیماران کرونایی نیازمند بستری طی روزهای اخیر، خواستار اتخاذ تمهیدات ویژه‌ در مراکز درمانی تبریز شد.

وضعیت به حدی خطرناک است که وی خواستار بسیج تمام امکانات مراکز دولتی دانشگاهی و غیر دانشگاهی، دولتی و غیر دولتی شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار امیدواری کرد: با توجه به امکانات موجود در مرکز امام رضا (ع) تبریز، امیدواریم بتوانیم این بحران را مانند سایر بحران‌ها و پیک‌های بیماری پشت سر گذاریم.

این جلسه به صورت اضطراری و با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی، معاونین درمان، توسعه و روسای مراکز درمانی، ساعت یک بامداد روز جمعه ۲۱ شهریور ماه در مرکز آموزشی، درمانی و تحقیقاتی امام رضا (ع) تبریز برگزار شد.

در خصوص دلیل افزایش ناگهانی تعداد مبتلایان، در فضای مجازی بین منتقدان سفرهای غیرضروری و معترضان به تجمعات خارج از پروتکل های بهداشتی در ایام محرم مباحث زیادی درگرفته و هرکدام دیگری را عامل افزایش مجدد تعداد مبتلایان کرونا می‌دانند.

اما واقعیت این است تمام کسانی که به سفرهای غیر ضروری رفته و مشغول گردش و تفریح بودند تا آنانکه در ازدحامات خارج از پروتکل‌های بهداشتی ایام اخیر حاضر شده‌اند، مسئول این وضعیت بوده و خسارات آن علاوه بر جامعه، متوجه خود و عزیزانشان خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز