خبرگزاری کار ایران

دادستان مرکز استان گیلان خبر داد:

شناسایی و بازداشت تعدادی از مخلین امنیت عمومی دخیل در یک نزاع دسته جمعی در رشت

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۲۶۱

دادستان مرکز استان گیلان گفت: دو گروه از افراد سابقه دار و مخلین امنیت عمومی که در یک نزاع دسته جمعی در محدوده پل جانبازان رشت با سلاح سرد به یکدیگر حمله ور شده بودند شناسایی و با صدور قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شدند.

به گزارش ایلنا از رشت، سیدمهدی فلاح‌میری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان از بازداشت افراد دخیل در نزاع و درگیری دسته جمعی با سلاح سرد در شهر رشت خبر داد.

فلاح‌میری در تشریح این خبر گفت: دو گروه از افراد سابقه دار و مخلین امنیت عمومی که در یک نزاع دسته جمعی در محدوده پل جانبازان رشت با سلاح سرد به یکدیگر حمله ور شده بودند شناسایی و با صدور قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شدند.

دادستان مرکز استان گیلان اتهامات این افراد را قدرت نمایی با قمه با ایجاد رعب و وحشت، اخلال در نظم عمومی و تخریب و ضرب و جرح برشمرد و گفت: پرونده قضایی این افراد در شعبه بازپرسی ویژه رسیدگی به جرائم خشن دادسرای عمومی و انقلاب رشت درحال رسیدگی می باشد.

فلاح‌میری در پایان تاکید کرد: حفظ آسایش و آرامش و امنیت شهروندان عزیز از اولویت های دادستانی است و دستگاه قضایی با مخلین نظم عمومی و امنیت جامعه بدون مماشات و به سختی برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز