خبرگزاری کار ایران

خبر خوب برای والیبال‌دوستان قزوینی؛

بازگشت تیم والیبال شهرداری قزوین به لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۹۵۷

پس از آن که طی هفته گذشته، تیم والیبال شهرداری قزوین که به تازگی به لیگ برتر راه یافته بود به بهانه عمل نکردن به تعهدات مالی از لیگ‌ برتر کنار گذاشته شد و تیم شهروند اراک جایگزین این تیم شد؛ ظهر امروز مدیر تیم شهرداری قزوین خبر از بازگشت مجددا این تیم به لیگ برتر داد.

مدیر تیم والیبال شهرداری قزوین در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین، ضمن تایید این خبر گفت: با پیگیری و رایزنی 48 ساعته با آقایان داور زنی رئیس فدراسیون،تقوی دبیر کل، وحید مرادی مشاور عالی فدراسیون و عظیمی سرپرست کمیته رویدادها مقرر شد تیم والیبال شهرداری قزوین برای دومین سال نیز همچنان در لیگ برتر به کار خود در کنار 15تیم این دوره ادامه دهد.

عصارزاده خاطرنشان کرد: با تصمیم صورت گرفته و رفع مشکلات موجود، لیگ برتر سال ۹۹، ۱۵ تیمی شد و تیم قزوین با قدرت به مسیر خود ادامه خواهد داد.

این مسئول گفت: هم اکنون بازیکنان تیم شهرداری قزوین جذب شده و تیم نیز چندین مرحله به تمرینات آمادگی خود زیر نظر سرمربی پرداخته است و امیدواریم در ادامه با تدبیر و مدیریت آقای درافشان مدیرعامل تیم فصل موفق را در لیگ برتر سپری کنیم.

عصارزاده با تقدیر از چهره‌های ملی استان در به سرانجام رساندن این مهم ضمن قدردانی آقایان محمدی، ابوترابی، سلطانی فر، صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، کریمی معاون پارلمانی وزیر، شهردار پر تلاش و اعضای شورای شهر قزوین در دستیابی به این موفقیت بزرگ یادآور شد: کار حرفه ای و رسانه ای در این میان تاثیر بسزایی دراین موفقیت داشت که امیدواریم در ادامه راه این حمایت ها در کنار همراهی هواداران بتواند برای تیم نتایج ارزنده ای بهمراه داشته باشد.

گفتنی است فصل جدید رقابت های لیگ برتر والیبال از روز پنجشنبه هفته جاری 20 شهریور ماه با حضور 15 تیم آغاز می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز