خبرگزاری کار ایران

شهردار اصفهان خبر داد:

اشتغال زایی شهرداری اصفهان با اجرای پروژه های عمرانی/2500 میلیارد تومان هزینه در حوزه عمران

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۸۳۵

شهردار اصفهان گفت: بودجه عمرانی ما در سال ۹۸ رشدی ۶۰ درصدی و قراردادهای ما ۷ درصد رشد داشت.

به گزارش ایلنا از اصفهان، قدرت‌الله نوروزی  در یکصد و سی و هشتمین جلسه علنی شورای شهر با بیان اینکه، مدیریت شهری در دوره پنجم به دنبال توسعه شهر بود اظهار داشت: ذهن و فکری که توسعه یافته باشد کمک خواهد کرد تا خادم مردم باشد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه ما با ۲۵۰۰ میلیارد تومان در حوزه عمران در یک سال به اشتغال زایی کمک کرده ایم، اظهار داشت: شاهدتحقق آرزوی میراث دوستان، در چهارباغ عباسی هستیم که بالاخره پیاده راه شد و رینگ چهارم نیز آرزوی ۲۰ ساله بود که در این مدیریت شهری رخ داده است.

وی یادآور شد: یکی از خدمات ارزنده ورود ۸۰ اتوبوس به اصفهان بود.

شهرداری اصفهان با بیان اینکه تیمی تشکیل شود که بررسی کند برادران و دامادها و ... چگونه وارد شهرداری شده اند و آن را به اطلاع مردم برساند تاکید کرد: اگر سئوالی مطرح شود، برای پاسخگویی به این امور می پردازم. در این سه سال به این امور نپرداخته ام، چراکه من به دنبال سر زدن به گنجه ها نیستم که سند رو کنم.

نوروزی افزود: بودجه عمرانی ما در سال ۹۷، ۱۱۰۰ میلیارد تومان بود و در سال ۹۸، ۱۸۰۰ میلیارد تومان شد، بودجه عمرانی ما در سال ۹۸ رشدی ۶۰ درصدی و قراردادهای ما ۷ درصد رشد داشت، فقط در اجرای آسفالت سطح شهر دو مورد می گویم، تناژ آسفالت معابر اصلی و فرعی، نمایشگاه ۱۹۸ میلیارد تومان هزینه می خواهد و امروز رو به اتمام است و سرمایه نمایشگاه از ۳۰ میلیارد تومان به ۲۳۰ میلیارد تومان رسیده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز