خبرگزاری کار ایران

اسماعیلی فرد خبر داد:

دستورالعمل‌های بهداشتی دور دوم انتخابات مجلس در البرز ابلاغ شد

asdasd
کد خبر : ۹۶۲۷۶۶

سرپرست دفتر امورسیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری البرز گفت: دستور العمل های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع بیماری ویروسی کرونا در دور دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ابلاغ شده است.

به گزارش ایلنا از البرز، مریم اسماعیلی‌فرد در هجدهمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان اظهار داشت: این دستور العمل به نامزدهای انتخاباتی و فرمانداران شهرستان‌های استان البرز با هدف حفظ هرچه بیشتر سلامت عموم ابلاغ شده است.

وی افزود: سلامت انتخابات، مشارکت ، امنیت از اهداف برگزاری انتخابات در دوره های قبلی بوده که دراین دوره سلامت مردم نیز به دلیل شیوع بیماری کرونا در اولویت ها قرار گرفته است.

اسماعیلی فرد گفت: الکترونیکی شدن رای گیری انتخابات در سطح کشور مطرح شده و مرجع تایید کننده دراین زمینه شورای نگهبان است .

دبیر ستاد انتخابات استان اضافه کرد: این امر تا این لحظه محقق نشده و ممکن است برای انتخابات بعدی شاهد تحقق آن باشیم .

۹۰۸ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد پیش شده  که از این تعداد  ۷۰۴ شعبه در کرج و آسارا ،۱۵۶ شعبه در فردیس و ۴۸ شعبه در اشتهارد فعال خواهند شد. 

در حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس که دارای ۲ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است رقابت بین ۲ داوطلب  به دور دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کشانده شد.

حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد مشمول شرایط قانونی برگزاری دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است و تا به این لحظه شورای  نگهبان ۲۱ شهریورماه را زمان برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام  کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز