خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور بانوان و خانواده استان البرز:

برگزاری برنامه‌های سال 98 با تاکید بر مناطق کمتر برخوردار

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۱۷۴

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز، گفت: ارتقاء نشاط اجتماعی و ارایه خدمات در مناطق کمتر برخوردار استان از اهداف برگزاری برنامه های دوره ای سال ۹۸ حوزه زنان و خانواده خواهد بود.

به گزارش ایلنا، مریم اسماعیلی فرد در حاشیه مراسمی به مناسبت دهه کرامت و روز دختر، اظهار داشت: به همت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری البرز، سازمان فرهنگی و هنری شهرداری کرج و کانون های فرهنگی مساجد مراسم روز دختر در فرهنگسرای غدیر برگزار شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز، افزود: پیرو تاکید مقام عالی دولت در استان مقرر شده است برنامه های دفتر به منظور گسترش عدالت توزیعی با تاکید بر مناطق کمتر برخوردار برگزار شود.

وی تصریح کرد: ارتقاء نشاط اجتماعی، ارایه خدمات مشاوره‌های سلامت، ورزشی، مذهبی و خانواده و معرفی خدمات عمومی دستگاه ها در مناطق کمتر برخوردار استان از اهداف برگزاری مراسمات دوره ای سال ۹۸ حوزه زنان و خانواده خواهد بود.

شایان ذکر است در این مراسم از دختران توانمند استان البرز، ملیکا سادات محمدی حافظ کل قرآن، صبا آقاجانی نقره کشوری المپیاد ادبی، نرگس ذاکری رتبه اول علمی- کاربردی در رشته تصویربرداری، محدثه گود اسیایی رکورددار روپایی، مریم ولی پور رتبه دوم مسابقات تلویزیونی مشاعره و فاطمه ابراهیمی دانش اموز نمونه تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز