خبرگزاری کار ایران

رشد 2 برابری شاغلان واحدهای فناوری و دانش بنیان استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۰۳۶

پارک علم و فناوری استان مرکزی طی گزارشی اعلام کرده است که تعداد شاغلین واحدهای فناور و دانش بنیان استان مرکزی در سال 1392 تعداد 188 نفر، در سال 1393 تعداد 385 نفر، در سال 1394 تعداد 490 نفر و در سال 1395 تعداد 596 نفر بوده است که این تعداد تا سال 1399 با رشد نزدیک به دو برابری به ۱۰۸۶ نفر رسیده است.

به گزارش ایلنا، در سال 1392 تعداد شرکت های فناور پارک علم و فناوری استان ۳۴ شرکت بوده است که این تعداد تا سال جاری به ۱۵۱ شرکت رسیده است. همچنین در سال 1392 هیچ شرکت دانش بنیانی در استان مرکزی فعالیت نداشته ولی تا سال 1399 تعداد این شرکت ها به عدد ۸۴ رسیده است. در سال 1392 حدود ۲۶۰۰ مترمربع فضا در اختیار پارک علم و فناوری استان بوده است که این فضا در حال حاضر با رشد ۵۴۲ درصدی، به ۱۴۱۰۰ مترمربع رسیده است.

این گزارش حاکی از آن است که در سال 1392 میزان فروش محصولات فناور این استان ۸۳ هزار ریال بوده که در حال حاضر به رقم ۵۳۴ هزار میلیون ریال افزایش پیدا کرده است. صادرات شرکت های فناور و دانش بنیان استان مرکزی که در سال 1392 به میزان ۱۷۴ هزار یورو بوده، به مرور در سال های بعد افزایش یافته و در حال حاضر به 2 میلیون و ۵۱۳ هزار یورو رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز