خبرگزاری کار ایران

فرماندار کاشمر مطرح کرد؛

کاشمر رتبه دوم تعداد دفاتر فرعی احزاب در خراسان رضوی را دارد

asdasd
کد خبر : ۹۵۷۷۰۵

فرماندار کاشمر با اشاره به اینکه این شهرستان بعد از مشهد دارای بیشترین تعداد دفاتر فرعی احزاب است، گفت: باید به دنبال ابتکارات جدید باشیم زیرا روش‌های سنتی اثربخشی نخواهد داشت.

به گزارش ایلنا از کاشمر، مسلم ساقی در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دولت گفت: مسوولان باید با ارائه گزارش از اقدامات صورت گرفته در هفته دولت امسال از عملکرد خود و اقدامات انجام شده دفاع کنند، هفته دولت امسال شرایط و ویژگی خاص‌تری نسبت به سال‌های گذشته دارد.

وی ادامه داد: مسوولان وظیفه شفاف‌سازی، اطلاع‌رسانی و گفتن حقیقت و واقعیت‌های اقداماتی را که انجام دادند بر عهده دارند، اگر هر زیرساختی را که انجام دادیم منتشر و تبلیغات نکنیم ظلم به خود، سازمان، دولت، مردم و نظام کرده‌ایم.

فرماندار کاشمر گفت: با توجه به اینکه دشمنان در صدد کم ‌رنگ کردن دستاوردهای نظام و دولت و اختلاف‌آفرینی هستند، مهم‌ترین اقدام امیدآفرینی در جامعه است، اگر یاس و ناامیدی در جامعه منتشر شود و ریشه بدواند اقدامات دیگر تحت تأثیر این ناامیدی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در هفته دولت علاوه بر اینکه پروژه‌های عمرانی افتتاح می‌شود، در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و دیپلماسی هم توفیقات بسیار داشته‌ایم که اغلب دیده نمی‌شود.

ساقی با بیان اینکه بعد از مشهد، کاشمر دارای بیشترین تعداد دفاتر فرعی احزاب است، ادامه داد: باید به دنبال ابتکارات جدید باشیم زیرا روش‌های سنتی اثربخشی نخواهد داشت و برای تاثیرگذاری بیشتر باید از روش‌های نوین استفاده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز