خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دولت انجام می‌شود ؛

بهره برداری از 16 پروژه شیلاتی با اعتباری بالغ بر یک هزار و 400 میلیارد ریال

asdasd
کد خبر : ۹۵۷۵۵۱

مدیر کل شیلات هرمزگان از بهره برداری 16 پروژه شیلاتی با اعتباری بالغ بر یک هزار و 400 میلیارد ریال در هفته دولت سال جهش تولید خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، عبدالرسول دریایی با عرض تسلیت به مناسبت ماه محرم ،گفت: شیلات هرمزگان در راستای جهش تولید، به‌رغم تحریم ظالمانه و شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا 16 پروژه را در پنج شهرستان استان هرمزگان به بهره برداری می رساند.

وی با بیان اینکه  میزان اشتغال‌زایی این 16 پروژه بالغ هزار و 500 نفر است، تصریح کرد: امید است بتوانیم با تلاش های انجام شده  تا دهه فجر نیز شاهد بهره برداری پروژه های بیشتری باشیم.

دریایی شهرستان های سیریک، میناب ، بندرلنگه، قشم و جاسک را شهرستان های بهره بردار از این پروژه ها خواند و افزود: سیزده پروژه از این میزان پروژه در بخش پرورش میگو است که با زیر کشت بردن 790 هکتار جدید و ایجاد اشتغال برای بالغ بر 900 نفر ، بیش از دو هزار و 700 تن به تولیدات میگوی پرورشی در استان هرمزگان می افزاید.

مدیر کل شیلات هرمزگان اضافه کرد: دو پروژه نیز در بخش های تکثیر میگو و پرورش ماهی خاویاری به ترتیب در شهرستان های بندرلنگه و میناب به بهره برداری خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: پروژه بهسازی و لایروبی اسکله صیادی رمچاه در شهرستان قشم نیز با اعتبار اولیه بالغ بر 90 میلیارد ریال کلنگ زنی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز