خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دولت صورت می‌گیرد؛

بهره برداری از ۱۸ طرح عمرانی،کشاورزی و فرهنگی در بخش رخ تربت حیدریه

asdasd
کد خبر : ۹۵۷۱۵۸

بخشدار بخش رخ تربت حیدریه گفت: ۱۸ طرح عمرانی، کشاورزی و فرهنگی طی هفته دولت در مجموع بالغ بر ۶۳ میلیارد و ۳۰۰ هزار ریال اعتبار در این بخش به بهره‌برداری می‌رسد.

جعفر رضوانی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در تربت حیدریه اظهار کرد: احداث شبکه فشار متوسط و نصب پست هوایی جهت تامین برق شهرک صنعتی و فولاد رخ و نصب ترانس و احداث شبکه فشار متوسط در دو روستا، توسعه فضاهای آموزشی، احداث ذخیره آب کشاورزی و آبیاری تحت فشار و لایروبی و مرمت قنوات، احداث سالن اجتماعات مرکز جهاد کشاورزی، احداث ساختمان دهیاری، جدول گذاری و زیر سازی و پیاده روی معابر و آسفالت شهر رباط سنگ از جمله طرح‌های مهم افتتاحی در هفته دولت امسال به‌شمار می‌رود.

بخشدار بخش رخ تربت حیدریه با اشاره به تفاوت و محدودیت‌های برنامه‌های امسال با سال گذشته با توجه به شرایط خاص ویروس کرونا گفت: مسوولان باید از فرصت پیش آمده به مناسبت هفته دولت استفاده کرده و با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها عملکرد دستگاه‌های اجرایی خود را به اطلاع مردم برسانند.

رضوانی تصریح کرد: با بهره برداری از این تعداد طرح بیش از 10 هزار نفر در بخش رخ از مزایای این پروژه ها  استفاده خواهند کرد .

به اذعان رضوانی بخشدار رخ، دولت در طول بیش از هفت سال گذشته به رغم مشکلاتی که داشت، به دستاوردهای بسیار خوبی در زمینه های مختلف دست یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز