خبرگزاری کار ایران

رهنما خبر داد:

شهر مشهد آماده عزای امام حسین(ع)/ اختصاص ۲۱۰ بیلبورد و تلویزیون‌های شهری به ماه محرم

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۸۸۸

سرپرست اداره اطلاع رسانی اداره کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد گفت: همزمان با فرارسیدن ماه محرم و با اکران بیش ازصدها بیلبورد و استرابورد متناسب با این ماه، شهر مشهد آماده عزای امام حسین (ع) می شود.

به گزارش ایلنا از مشهد، میلاد رهنما سرپرست اداره اطلاع رسانی اداره کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد در این خصوص اظهار کرد: به همت این اداره کل و در راستای فضا آرایی شهر متناسب با ماه محرم، از شب گذشته اکران های شهری با طرح ها و مضامین متنوع در نقاط مختلف شهر آغاز شده است.

وی افزود: بر همین اساس 210 بیلبورد، 155 استرابورد به همراه تلویزیون های شهری و ال ای دی پوسترها به اکران های متناسب با ماه محرم و عزای اباعبدالله الحسین(ع) اختصاص داده شده است.

وی اضافه کرد: در کنار اکران طرح های ویژه ماه محرم، بدنه 40 ایستگاه دوچرخه و 500 دستگاه اتوبوس نیز با طرح هایی همگون با ماه محرم سیاه پوش ماتم سید و سالار شهیدان می شوند.

رهنما بیان کرد: همچنین عرصه میدان شهدا نیز متناسب با عزاداری های ماه محرم به ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی با نصب بیش از پنج هزار متر مربع بنر با طرح ها و مضامین مختلف از جمله القاب و سخنان امام حسین (ع) آماده برپایی عزاداری های مردم شریف مشهد شده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز