خبرگزاری کار ایران

به دستور استاندار البرز؛

برق خانه ننه نساء با پرتابل خورشیدی روشن شد

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۷۲۱

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز با اشاره به درخواست زنی به نام ننه نساء که ۶٠ سال بدون روشنایی برق در کوهستان زندگی می کند، گفت: با اطلاع از وضعیت این زن دستور رسیدگی صادر و در حال حاضر خانه ننه نساء برق دارد.

به گزارش ایلنا از البرز ، بهنام بیات با اشاره به انتشار گزارشی در فضای مجازی با عنوان «زنی که ۶۰ سال است در کوهستان زندگی می‌کند» اظهار داشت: در این گزارش به زندگی زنی به نام «ننه نساء» پرداخته شده بود. این پیرزن که از رنج زندگی ۶۰ ساله خود در کوهستان گفته و عنوان کرده بود که دوست دارد برق داشته باشد تا شب‌ها فضای خانه‌اش روشن باشد.

وی افزود: بر همین اساس طی دستور استاندار البرز با اطلاع از وضعیت این زن دستور رسیدگی صادر و در حال حاضر خانه ننه نساء برق دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق البرز گفت: در خصوص درخواست این خانم با توجه به اینکه محل زندگی وی در منطقه خاکی و صعب‌العبور واقع شده که برای عبور و مرور مجبورند از راه مالرو در دل کوه های سر به فلک کشیده پیاده تردد کنند، امکان برخورداری از انشعاب برق وجود نداشت.

بیات افزود: یک پرتابل خورشیدی برای تأمین برق محل مورد نظر توسط رئیس اداره برق حصار نصب و خانه پیرزن ۶۰ ساله برای اولین بار، برق دار شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز