خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار رشت تاکید کرد؛

آموزش مهارت های زندگی به عنوان اولویت دستگاه های فرهنگی دنبال شود

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۱۴۱

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار رشت گفت؛ فرهنگ سازی و آموزش مهارتهای زندگی سالم و نشاط اجتماعی به عنوان اولویت برای کاهش آسیب های اجتماعی دنبال می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، فریبرز سعیدی کیا معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رشت در  جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی شهرستان رشت، مشارکت و همکاری تمامی دستگاهها را برای برون رفت از آسیب های اجتماعی  آن  را امری ضروری دانست و افزود: فرهنگ سازی، آموزش مهارتهای زندگی سالم و نشاط اجتماعی،  از اولویت های کاری کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان محسوب می شود. 

وی مشکلات اقتصادی و معیشتی را از جمله زمینه های ایجاد آسیب اجتماعی برشمرد و افزود: حمایت از تولید با هدف ایجاد اشتغال گامی موثر و امید بخش در راستای بهبود معیشت مردم بالاخص زنان  محسوب می شود  و در این راستا پرداخت تسهیلات و برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات توسط زنان و اجرای جشنواره توانمندیهای زنان فرصت بسیار خوبی در این زمینه  است.
 
سعیدی کیا با تاکید بر لزوم گسترش آموزش و فرهنگ سازی در بین جوانان و نوجوانان در راستای کاهش آسیب های اجتماعی، افزود: در این زمینه انجمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد می‌توانند بهترین همکاری را داشته باشند.
وی  با تاکید بر ارتقای کیفیت زندگی ،توسعه برنامه‌های ارتقا سلامت روانی و اجتماعی و همچنین توسعه و تقویت برنامه اورژانس اجتماعی در سطح شهرستان رامیتوان  از اهداف مهم عنوان کرد.
 
وی ترویج ارزش‌های فرهنگی به منظور ارتقای سلامت اجتماعی در جامعه را ضروری دانست و خاطر نشان کرد: در شرایط حاضر مسئله‌ای که باید بسیار در جامعه مورد توجه قرار گیرد، استفاده از ابزارهای اطلاع رسانی برای نهادینه کردن ارزش ها و کاهش آسیب های اجتماعی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز