خبرگزاری کار ایران

رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی با مواد مخدر آذربایجان شرقی:

تشکل‌های کارگری می‌توانند در فرهنگ‌سازی آسیب‌های مواد مخدر گام‌های موثری را بردارند

کد خبر : ۱۰۴۹۸۴

همایش تجلیل از معتادان بهبود یافته ترک اعتیاد برگزار می‌شود. / با آموزش اولیه می‌توان از بسیاری آسیب‌های اجتماعی پیشگیری کرد.

ایلنا: رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی با مواد مخدر استان آذربایجان شرقی تأکید کرد: تشکل‌های کارگری به ویژه جامعه اسلامی کارگران می‌تواند در فرهنگ سازی آسیب‌های مواد مخدر گام‌های موثری را بردارد و تلاش نماید این قشر زحمتکش وابستگی به این دود سیاه خانمانسوز دچار نشوند.
به گزارش ایلنا امیر رنجبر که در دیدار با دبیر جامعه اسلامی کارگران آذربایجان شرقی سخن می‌گفت خاطرنشان کرد: با آموزش اولیه می‌توان از بسیاری آسیب‌های اجتماعی پیشگیری کرد.
وی افزود: امروز اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان از مهم‌ترین آسیب‌هایی است که بسیاری از کشور‌ها با آن درگیر هستند که با اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مناسب، ‌ آموزش مهارت‌های زندگی، تقویت فعالیت‌های جایگزین و ارائه خدمات مشاوره‌ای می‌توان جامعه را در برابر این بلای خانمان‌سوز بیمه کرد.
رنجبر در خاتمه از برگزاری همایش تجلیل از معتادان بهبود یافته ترک اعتیاد خبر داد و افزود: امیدواریم بتوانیم با کمک مسئولین و همشهریان قشر آسیب دیده به مواد مخدر در استان را شاهد نباشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز