خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل راهداری هرمزگان خبر داد؛

امکان ثبت نام کارت هوشمند برای رانندگان با مدرک تحصیلی کمتر از دیپلم/تمدید مهلت ثبت نام تا پایان سال

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۰۹۹

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان از امکان ثبت نام رانندگان با مدرک تحصیلی کمتر از دیپلم در سامانه کارت هوشمند و تمدید مهلت ثبت نام این کارت تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، کوروش جهانبخش گفت: پیش از این یکی از شرایط ثبت نام برای اخذ کارت هوشمند، دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم بود که بر اساس مصوبه کمیته راهبری حمل و نقل و با هدف افزایش بهره وری و رضایت رانندگان حرفه ای برون شهری حمل و نقل کالا و مسافر این شرط حذف شد و امکان ثبت نام برای رانندگان زیر دیپلم نیز فراهم شده است.

وی تصریح کرد: علاوه بر این با توجه به محدودیت های ناشی از ویروس کرونا و عدم امکان برخی از متقاضیان جهت ثبت نام در فرصت تعیین شده قبلی، با پیگیری‌های انجام شده، امکان ثبت نام و اخذ کارت هوشمند رانندگی تا پایان سال جاری برای متقاضیان با مدرک تحصیلی کمتر از دیپلم فراهم شد.

جهانبخش اضافه کرد: با این تصمیم مشکلات برخی رانندگان فاقد مدرک حل خواهد شد و همه متقاضیان می‌توانند با مراجعه به انجمن‌های صنفی برای صدور کارت هوشمند اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز