خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

توسعه زیست بوم کارآفرینی و نوآوری خراسان رضوی با تشکیل کارگروه‌های تخصصی در انجمن صنفی مراکز شتاب دهنده

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۸۵۱

دبیر انجمن مراکز شتابدهنده خراسان رضوی گفت: با شکل گیری کارگروه های تخصصی در انجمن صنفی مراکز شتابدهنده استان ، زیست بوم کارآفرینی و نوآوری خراسان رضوی توسعه خواهد یافت.

محمدجواد مشیری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در مشهد گفت: هدف از تاسیس و راه اندازی کارگروه های تخصصی در انجمن مراکز شتابدهنده استان بهره گیری از ظرفیت های موجود  و توسعه رویکرد تخصصی به موضوعات کاری این کارگروه ها است.

وی با اشاره به چهار کارگروه شکل گرفته در این انجمن گفت :اعتبار نامه روسای این کارگروه های تخصصی که شامل کارگروه تخصصی مدیریت شهری، کارگروه تخصصی ارتباطات و رسانه، کارگروه تخصصی برنامه و بودجه و امورحقوقی و کارگروه تخصصی آموزش، پژوهش و توانمندسازی است صادر و توسط رئیس انجمن تحویل افراد شد و این کارگروه ها رسما فعالیت و اقدامات اجرایی خود را در هفته پیش رو آغاز خواهند کرد.

مشیری افزود:هریک از کارگروه های تخصصی دارای ساختار تشکیلاتی تخصصی مطابق با آیین نامه مصوب بوده و قرار است از ظرفیت های علمی و تجربی و نظرات صاحبان ایده  و متخصصان حوزه های مرتبط بهره گیری شود.

دبیرانجمن مراکز شتابدهنده خراسان رضوی در خصوص برنامه های ویژه هریک از کارگروه های تخصصی  افزود : اهم فعالیت این کارگروه ها حمایت و ارائه راهکار های لازم جهت رفع مشکلات صنفی فعالان زیست بوم نوآوری و کارآفرینی استان بویژه شتابدهنده ها است  و سعی شده در برنامه ریزی ها به صورت منسجم و مدل حق رشد برای شتابدهنده های عضو طراحی شود تا انجمن بتواند با ایجاد اولین استارتاپ مارکت ایران در مشهد مشکل بازار و سرمایه گذاری را که مهمترین دغدغه تیم های استارتاپی استان است حل کند.

مشیری در پایان افزود: این کارگروه های تخصصی در حال تکمیل در حوزه های کاربردی است و قرار است تا پایان تابستان دو کارگروه جدید در حوزه انرژی و کشاورزی و دام ، تشکیل و ارائه خدمات کنند.

استان خراسان رضوی به عنوان اولین استان در کشور دارای انجمن صنفی مراکز شتابدهنده با ظرفیت بیش از 15 شتابدهنده تخصصی و دارای مجوز رسمی است که از اواخر سال گذشته این انجمن به همت اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی و شتابدهنده های عضو، رسما کار خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز