خبرگزاری کار ایران

مدیرکل زندان‌های گیلان خبر داد:

300 زندانی جرایم غیر عمد چشم انتظار کمک‌های خیران هستند

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۳۸۷

مدیرکل زندان‌های گیلان با اشاره به اینکه ۳۰۰ زندانی جرایم غیر عمد چشم انتظار کمک‌های خیران هستند، گفت: با کمک نیکوکاران این تعداد از زندانیان جرایم غیر عمد می‌توانند به کانون خانواده بازگردند.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرکل زندان‌های گیلان گفت:به مناسبت عید غدیر خم و با مشارکت بنیاد مستضعفان ۵۰ زندانی در رشت و ۱۰۰ زندانی جرایم غیرعمد در شهرستان‌های گیلان آزاد شدند.

وی با بیان اینکه دیه این زندانی‌ها ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بود ، افزود:  ۲ میلیارد تومان از بدهی این زندانیان هم از سوی شاکیان این زندانیان بخشوده و ۳ میلیارد هم از سوی بنیاد مستضعفان پرداخت شده است.

مدیرکل زندان‌های گیلان با اشاره به اینکه ۳۰۰ زندانی جرایم غیرعمد چشم انتظار کمک‌های خیران هستند، گفت: با کمک نیکوکاران این تعداد از زندانیان جرایم غیر عمد هم می توانند به کانون خانواده بازگردند.

علیرضا یزدانی ، رئیس ستاد دیه گیلان هم گفت: پارسال ۴۱۱ زندانی غیر عمد با ۱۷۶ میلیارد تومان آزاد شدند که ۳۶ درصد مبلغ یعنی ۶۳ میلیارد تومان را شاکیان این زندانی‌ها بخشیدند.

وی  افزود: بنیاد مستضعفان امسال ۵۰ میلیارد تومان برای آزاد سازی زندانیان غیرعمد در کل کشور اختصاص داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز