خبرگزاری کار ایران

فرماندار اردستان خبر داد؛

لجام‌گسیختگی و بی‌نظمی مشخصه معدن اردستان در سال‌های اخیر / تامین آب شهرک صنعتی اردستان با پساب

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۷۱۶

فرماندار اردستان از وجود مشکلات زیادی در حوزه معدن خبر داد و گفت: یک بی‌نظمی و لجام‌ گسیختگی در همه فرآیندهای سرمایه‌گذاری را شاهد هستیم.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حمیدرضا تاملی اظهار کرد:  مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان، اعتبار مورد نیاز برای روشنایی، محوطه‌سازی، نصب تابلو، احداث ساختمان اداری و آتش‌نشانی در شهرک صنعتی اردستان و ناحیه صنعتی زواره و مهاباد را تامین کرده است که هزینه خواهد شد.

وی افزود: شهرک صنعتی به آب غیرآشامیدنی نیاز دارد و  این شرکت اعلام آمادگی کرده است که همه ظرفیت ۱۴ لیتر در ثانیه‌ای پساب فاضلاب اردستان را خریداری و با اداره منابع آب استان وارد مذاکره شوند.

تاملی تصریح کرد: در نظر داریم قرارداد تحویل ۹ لیتر در ثانیه پساب فاضلاب که با کارخانه فولاد ساوجی بسته شده را فسخ کنیم، زیرا این کارخانه پس از ۱۵ سال هنوز راه‌اندازی نشده است.

فرماندار اردستان تاکید کرد: سهم آب مذکور باید به شرکت شهرک‌های صنعتی واگذار شود و این مهم‌تر از خرید چاه آب برای این شهرک است.

وی با اشاره به مجزا شدن مدیریت شرکت شهرک‌های صنعتی اردستان از نایین،‌ خاطرنشان کرد: مقرر شد یک نیرو به اردستان اختصاص یابد تا به صورت رسمی مشغول به کار شود و برای این شهرک و شهرک صنعتی نطنز یک مدیریت مستقل تعریف و سه روز در اردستان و سه روز در نطنز ارائه خدمت کند.

تاملی در مورد وضعیت معدن‌های اردستان گفت: مشکل‌های زیادی در حوزه معدن داریم و یک بی‌نظمی و لجام‌ گسیختگی در همه فرآیندهای سرمایه‌گذاری را شاهد هستیم؛ هر از چند گاهی یک پروانه بهره‌برداری از سوی استان صادر می‌شود و این شرایط خوبی نیست.

وی تصریح کرد: از اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان درخواست کردیم تکلیف پهنه‌های بلوکه شده و معطل مانده معدنی شهرستان به ویژه شرکت مس طلای اردستان که مشکل‌های زیادی برای استان و در سطح ملی به وجود آورده را مشخص کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز