خبرگزاری کار ایران

در استان مرکزی رخ داد؛

شلیک به 13 نفر از مهمانان جشن عروسی در خنداب

asdasd
کد خبر : ۹۴۲۰۴۵

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از مصدومیت 13 نفر به علت شادی نامتعارف و تیراندازی سهوی به سمت مهمانان با سلاح شکاری در مجلس عروسی در یکی از روستاهای شهرستان خنداب خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمود خلجی گفت: نیمه شب امروز گزارشی از یک مورد تیراندازی منجر به مصدومیت تعدادی از میهمانان یک مراسم عروسی در یکی از روستاهای شهرستان خنداب به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اعلام شد.

وی افزود: ‌بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و مشخص شد که یکی از میزبانان مجلس در اقدامی نادرست و برای یک شادی نامتعارف، چند تیر هوایی با یک اسلحه شکاری شلیک کرده و در شلیک آخر و به علت بی‌احتیاطی به سمت مهمانان تیراندازی می‌کند.

این مقام انتظامی اضافه کرد:‌ بر اثر این بی‌احتیاطی تعداد 13 نفر از افراد حاضر در این مراسم عروسی به علت اصابت ساچمه‌های پخش شده در این تیراندازی از نواحی مختلف دچار مصدومیت شدند که بلافاصله جهت مداوا به مرکز درمانی انتقال شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با بیان تشکیل پرونده‌ای در این خصوص برای بررسی دقیق موضوع بیان داشت: سهل انگاری، غفلت و ضعف مهارت‌های لازم در حمل، نگهداری و استفاده صحیح از اسلحه گرم از موضوعاتی بوده که در بسیاری موارد باعث بروز حوادثی تلخ شده است.

وی با اشاره به رسوم نادرست و تیراندازی در برخی از مجالس عروس و عزا در تعداد معدودی از شهرستان‌های استان اضافه کرد: تخطی از قوانین و مقررات مربوط به حمل، نگهداری و استفاده از سلاح‌های گرم جرم محسوب می‌شود و پلیس همواره تاکید داشته است که افراد دارای جواز اسلحه باید در استفاده صحیح از سلاح اطمینان حاصل کرده و از دسترسرس قرار دادن آن برای دیگران اجتناب کنند.

خلجی با ابراز امیداری از همکاری و مشارکت آگاهانه مردم و سازمان های مربوطه در فرهنگ سازی عدم استفاده از سلاح گرم در مراسمات جشن و عزا گفت: ‌تلفن 110 در ساعات شبانه روز آماده دریافت گزارش ها مردمی در خصوص استفاده و نگهداری غیرمجاز از سلاح است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز