خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان:

تحقق جهش تولید با تعامل همه دستگاه‌ها امکان پذیر است

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۲۴۴

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: همه دستگاه‌ها مکلف هستند تمام توان خود را برای تحقق جهش تولید به کار ببندند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حجت الاسلام نوراله قدرتی در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، اظهار کرد: امیدواریم با تلاش‌هایی که ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان دارد در استان قزوین که یکی از قطب‌های صنعتی کشور است، هیچ واحد صنعتی تعطیل نشود و بتوانیم شرکت‌های نیمه فعال را نیز به چرخه تولید باز گردانیم.

رئیس کل دادگستری استان افزود: برای رسیدن به این هدف مهم، لازم است همه دستگاه‌ها و نهادها به میدان بیایند و به وظایف و تکالیف خود به نحو احسن عمل کنند.

قدرتی در رابطه با موضوع کارخانه‌های مه نخ، فرنخ و نازنخ و تقدم حقوق کارگران بر کلیه مطالبات، بیان کرد: رسیدگی به حقوق و مطالبات کارگران یک اصل بوده و باید به طور ویژه مورد بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: در صورت فروش دستگاه‌ها، ماشین آلات، اموال منقول شرکت و اعیانی به این منظور، خریدار باید متعهد شود با حفظ کاربری صنعتی این کارخانه به حیات آن ادامه دهد و طی این مدت مقدمات انتقال کارخانه را با ابزارهای جدید در یکی از شهرک‌های صنعتی استان فراهم کند.

استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی و ۵۰ واحد بحرانی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز