خبرگزاری کار ایران

در جلسه ستاد فوق کرونا مطرح شد؛

اختصاص بخش شیمی درمانی بیمارستان نیشابور به بیماران کرونایی/ از هر 5 مبتلا یک نفر جان می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۲۵۲

رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: امروز مجبور شدیم بخش شیمی درمانی بیمارستان را برای افزایش تخت مبتلایان به کرونا تخلیه و بیماران این بخش را به بیمارستان حکیم منتقل کنیم.

به گزارش ایلنا، محسن عظیمی نژاد در جلسه فوق العاده ستاد کرونا که در پی وخامت اوضاع شیوع کرونا و افزایش مبتلایان و متوفیان و نیز تکمیل ظرفیت بیمارستان ۲۲بهمن این شهر تشکیل شد، گفت: امروز مجبور شدیم بخش شیمی درمانی این بیمارستان را برای افزایش تخت مبتلایان به کرونا تخلیه و بیماران این بخش را به بیمارستان حکیم منتقل کنیم.

عظیمی نژاد افزود: مردم بدانند نه پرسنل برای ارائه خدمات و نه تخت برای بستری شدن داریم و این وضعیت شکننده ای است که در منطقه ما به وجود آمده است و اگر رعایت نکنیم امکان بستری شدن در بیمارستان‌های نیشابور وجود ندارد.

فرمانده تیپ ۲۱ امام رضا(ع) نیشابور نیز در این جلسه گفت: در اسفندماه از هر ۱۰ نفر مبتلا به کرونا یک نفر در نیشابور فوت می‌کرد اما امروز با توجه به فوت ۲۶۰ نفر از ۱۵۱۱ نفر مبتلا، از هر ۵ مبتلا به کرونا در نیشابور یک نفر جان می دهد و اگر شرایط به همین منوال پیش رود این آمار به یک کشته از سه مبتلا می رسد.

سردار سلیمانی افزود: در اردیبهشت ماه به خاطر فشارها تحت عناوین مختلف اقتصادی پروتکل‌هایی تعیین شد و بازار بازگشایی شد و امروز باید با همکاری و هماهنگی همه این شرایط را تغییر دهیم.

حجت الاسلام جوانشیری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیشابور  نیز در نشست فوق گفت: با هماهنگی با امام‌جمعه نیشابور و ائمه جماعات سطح شهرستان از این به بعد، در هیچ مسجدی نماز جماعت دایر نخواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز