خبرگزاری کار ایران

در ۲۴ ساعت گذشته؛

۱۰ کرمانشاهی قربانی کرونا شد

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۹۷۹

رئیس‌کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی گفت: با ثبت ۱۰ مورد فوت طی شبانه روز گذشته، تعداد جانباختگان کرونا در استان کرمانشاه به ۳۵۱ نفر افزایش پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، مهدی محمدی رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی بیان کرد: کرونا ۱۰ هم استانی دیگر را به کام مرگ کشاند تعداد جان باخته طی ۲۴ ساعت گذشته ۷ نفر از کرمانشاه، یک نفر اسلام آبادغرب، یک نفر صحنه و یک نفر از پاوه است.

وی تعداد جان باختگان کرونا از ابتدای اپیدمی تا کنون به تفکیک هر شهرستان را چنین اعلام کرد: کرمانشاه ۲۰۶ نفر، اسلام آبادغرب ۲۷ نفر، هرسین ۱۸ نفر، جوانرود ۱۶ نفر، سنقر و کلیایی ۱۴ نفر، صحنه ۱۴ نفر، سرپلذهاب ۱۲ نفر، گیلانغرب ۱۱ نفر، روانسر ۸ نفر، کنگاور ۸ نفر، پاوه ۸ نفر، دالاهو ۵ نفر، قصرشیرین ۳ نفر و ثلاث باباجانی یک نفر.

محمدی با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۲ هزار و ۴۲۸ مورد مثبت قطعی در بیمارستان‌های استان بستری شده اند، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته بستری های ورودی به مراکز درمانی ۹۲ نفر بوده و در این مدت ۸۷ نفر نیز از بیمارستان ترخیص شده اند.

مسئولان بهداشتی نیز کماکان تنها را مقابله با این ویروس را رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک می دانند.

حالا با این شرایط اگر برای جان خود و دیگران ارزش قائل هستیم باید حداقل تا چند ماه آینده با استفاده از ماسک یک سبک جدید از زندگی را تجربه کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز