خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

آمار مبتلایان به کرونا در بردسکن به ۹۲ نفر رسید

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۵۷۴

مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن گفت: آمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان به ۹۲ نفر رسید.

مهدی عاقلتر در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تعداد ۱۷۰ نفر در بیمارستان ولیعصر(عج) بردسکن بستری و از ۲۷۰ نفر نیز در مرکز ۱۶ ساعته طالقانی تست سرپایی گرفته شده که مجموعا تست ۹۲ نفر تا به امروز مثبت اعلام شده است.

وی افزود: هم اکنون تعداد ۹ بیمار در بخش ویژه کرونا بستری هستند و شرایط شهرستان بردسکن از روز گذشته  از سفید خارج  و وضعیت  شهرستان  زرد اعلام شد.

مدیر شبکه بهداشت ودرمان بردسکن با بیان اینکه رعایت نکردن نکات بهداشتی باعث می شود، وضعیت همانند شهرستانهای مجاور قرمز شود؛ بیان کرد: تمامی دستورالعمل‌ها برای تعطیل شدن همه مدارس فوتبال، فوتسال و کلاسهای اوقات و فراغت ارسال شده است.

وی گفت: بیشتر شهرستانهای استان خراسان رضوی در وضعیت قرمز هستند و لذا از همشهریان درخواست داریم که از سفر کردن به مشهد مقدس و دیگر شهرها پرهیز کنند.

عاقلتر با اشاره به اینکه کلیه نهادهای دولتی و بانکها طبق دستور وزرات بهداشت و استاندار خراسان رضوی موظف به رعایت نکات بهداشتی هستند، افزود: مسئول نظارت بر رعایت نکات بهداشتی هر اداره و نهادی مسئول آن اداره است.

وی به امکانات و تجهیزات بیمارستان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه هیچ کمبودی در بیمارستان نیست و مشکلی در بخش ها نداریم و تا زمانی واکسن کرونا کشف نشود و مردم به صورت ویژه پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند این ویروس همچنان میهمان ما خواهد بود‌.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن از اعمال محدودیت های جدید در شهرستان خبر داد و بیان کرد: اگر وضعیت شهرستان قرمز شود حتما محدودیت های جدید و بیشتری نسبت به قبل اعمال خواهد شد و با توجه به اینکه در آستانه ماه محرم و صفر هستیم اکثر خانواده ها و جوانان در حال برگزاری مراسمات عروسی خود هستند و در صورت رعایت نکردن نکات بهداشتی مراسمات کنسل و با فرد خاطی برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز