خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان قزوین:

۶۸ حلقه لاستیک قاچاق در قزوین کشف شد/ توقیف کامیون حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان بوئین زهرا

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۵۳۴

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ۶۸ حلقه لاستیک خارجی قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در قزوین کشف شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سردار مهدی جاجیان در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: مأموران گشت اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی حین کنترل خودروهای عبوری، به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و دستور توقف خودرو را صادر کردند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: با هماهنگی مراجع قضائی و در بازرسی از خودروی مورد نظر تعداد ۶۸ حلقه لاستیک خارجی قاچاق بدون مجوز و مدارک قانونی کشف شد.

سردار حاجیان با اشاره به دستگیری راننده و معرفی وی به مراجع قضائی، تصریح کرد: کارشناسان ارزش این تعداد لاستیک را بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند. ‌کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بوئین زهرا

وی در ادامه از توقیف یک دستگاه کامیون تریلر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان بوئین زهرا خبر داد.

این مقام انتظامی استان تصریح کرد: روز گذشته مأموران گشت یگان امداد شهرستان بوئین زهرا حین گشت‌زنی در محور اشتهارد –جاده چرمسازی به یک دستگاه کامیون تریلر حمل سوخت مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: با بررسی مدارک مشخص شد، راننده فاقد مجوز حمل سوخت بوده و در بازرسی از کامیون ۳۰ هزار لیتر سوخت از نوع گازوئیل کشف و یک نفر دستگیر شد.

حاجیان اضافه کرد: با انتقال کامیون به پارکینگ و تشکیل پرونده و دعوت از کارشناس شرکت نفت، سوخت تحویل شرکت نفت و متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

وی با بیان اینکه گسترش قاچاق کالا اثرات سو و منفی بر تولید داخلی داشته و امنیت اقتصادی را در جامعه برهم می‌زند، خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا یک تکلیف همگانی است و نیروی انتظامی در برخورد با این پدیده به صورت قاطع برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز