خبرگزاری کار ایران

صبح امروز انجام شد؛

تجمع اهالی روستای عباس آباد نهاوند مقابل استانداری همدان

asdasd
کد خبر : ۹۲۸۹۶۲

صبح امروز - شنبه ۳۱خردادماه- تعدادی از اهالی روستای عباس آباد شهرستان نهاوند به دلیل نامناسب بودن شرایط معیشیتی خود مقابل استانداری همدان تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یکی از تجمع‌کنندگان که نخواست نامش فاش شود، در این باره به ایلنا گفت:‌ما برای دادخواهی از مسئولان اینجا تجمع کرده‌ایم. همگی اهل روستای عباس‌آباد و کارگر و دامدار هستیم که  از شرایط مالی مناسبی برخوردار نیستیم.

او که دلیل اصلی تجمع را قطعی آب روستایشان می داند، اضافه کرد: در این روستا مراتعی داریم که از سال 75 سندشان به نام روستای عباس آباد به ثبت رسیده است. اهالی روستایی به اسم شیراوند که از شرایط مالی بهتری برخوردارند و دارای زمین های کشاورزی به وسعت یکهزارو 700 هکتار و 30 حلقه چاه هستند از اوایل سال جاری مراتع ما را مورد استفاده چرای دام‌های شان قرار داده اند و آب روستای ما را قطع می‌کنند.

به گفته این منبع آگاه با وجود حکمی  که از سوی دادستان شهرستان نهاوند صادر شده اهالی روستای شیراوند حق استفاده از این چراگاه را ندارند اما آنها به این حکم توجهی نکرده و به کار خود ادامه می دهند. متاسفانه به دلیل عدم چرا ی کافی گوسفندان‌مان تلف شده‌اند و امروز برای دادخواهی مقابل استانداری تجمع کرده‌ایم که عوامل حراست استانداری به ما می گویند اینجا تجمع نکنید و نمایندگانی را برای صحبت کردن با مسئولان در بین خودتان انتخاب کنید.

این در حالی است که این افراد مدعی‌اند ۴ ماه است در این خصوص با استانداری مکاتبه کرده‌اند اما تاکنون نتیجه‌ای نگرفته‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز