خبرگزاری کار ایران

آغاز فعالیت های ورزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی در اردستان

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۴۹۷

رئیس اداره ورزش و جوانان اردستان خبر از آغاز فعالیت اماکن ورزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی داد.

عباس روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار کرد: با توجه به شرایط اعلام شده ویروس کرونا توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان، تمامی رشته‌های ورزشی در شهرستان اردستان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی فعالیت‌های خود را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه رشته‌های ورزشی برای ادامه فعالیت خود باید در سامانه سلامت کد رهگیری دریافت کنند، افزود: امسال برای طرح اوقات فراغت، تمامی رشته‌های ورزشی می‌توانند برنامه ریزی کنند و فعالیت آنها مشکلی ندارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان اردستان گفت: در خصوص وضعیت استخر شنای شهر اردستان سال گذشته تخصیص اعتبارات استانی با کمترین میزان انجام شد و پروژه بهسازی استخر شنای اردستان تحت تأثیر قرار گرفت.

روحانی گفت: متأسفانه با توجه به پیگیرهای متعدد نتوانستیم بودجه مورد نیاز تعمیرات استخر را به دست آوریم و همین امر ما را با مشکلات فراوانی مواجه کرده است.

وی خاطرنشان کرد: پیمانکار این پروژه در خصوص فعالیتی که انجام داده طلبکار است و همچنان به دلیل کمبود اعتبار نمی‌توانیم آن را تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

۴۰۰ میلیون تومان برای تکمیل پروژه بهسازی استخر شنای اردستان نیاز است

روحانی با بیان اینکه مسئولان شهرستان اردستان به صورت جدی پیگیر تأمین اعتبارات لازم هستند و قول مساعد در این زمینه داده اند،خاطرنشان کرد: در حال حاضر علاوه بر بدهی پیمانکار استخر حدود ۴۰۰ میلیون تومان برای تکمیل پروژه نیاز است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز