خبرگزاری کار ایران

رئیسی تاکید کرد:

مبارزه با فساد و رانت، عامل تحول و پیشرفت در اقتصاد کشور

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۲۵۰

نماینده مردم میناب در مجلس یازدهم گفت: اگر مبارزه با فساد و رانت در کشور به شکل جدی صورت بگیرد؛ قطعا اقتصادمان متحول خواهد شد.

به گزارش ایلنا، حسین رئیسی به اولویت‌های مهم و اساسی مجلس یازدهم اشاره کرد و گفت: اولویت‌های مهم مجلس یازدهم پیشبرد اقتصاد و فرهنگ کشور است.

وی در ادامه افزود: اقتصاد شامل بخش‌های مختلفی می‌شود که رسیدگی به معیشت اقشار کم درآمد جامعه با توجه به وضعیتی که با آن مواجهه هستیم در صدر برنامه‌های اقتصادی باید قرار بگیرد.

نماینده مردم میناب در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه مردمی شدن اقتصاد منجر به پیشرفت کشور می‌شود، اظهار کرد: رونق بخش خصوصی و کم کردن تصدی‌های دولتی در اقتصاد می‌تواند زمینه شکوفایی اقتصادی در کشور را فراهم کند

رئیسی تصریح کرد: مبارزه با فساد می‌تواند زمینه‌ساز یک اقتصاد پویا و فعال را در کشور کلید بزند؛ زیرا جلوگیری از فساد و رانت می‌تواند عاملی برای کمک به اقتصاد باشد.

وی خاطرنشان کرد: اگر ما بتوانیم جلوی اینگونه فسادها را بگیریم و به دستگاه قضایی کمک کنیم برای برخورد با علت‌های فساد یک گام روبه جلو برداشته‌ایم، زیرا دستگاه قضا با معلول‌های فساد به خوبی برخورد می‌کند که باید با اصلاح قوانین و تصویب قوانین جدید زمینه را برای مبارزه با فساد و رانت فراهیم کنیم تا  زمینه‌های رشد و توسعه اقتصادی مهیا شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز