خبرگزاری کار ایران

برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجامع شهرستانی جمعیت هلال‌احمر هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۷۴۰

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر هرمزگان از برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجامع شهرستانی جمعیت هلال‌احمر استان خبر داد و گفت: ۶هزارو ۴۰۸ نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات مجامع شهرستانی هستند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مهندس مختار سلحشور، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان از آغاز پنجمین دوره انتخابات مجامع شهرستانی جمعیت هلال‌احمر همزمان با سراسر کشور خبر داد و اظهار کرد: بیش از ۲۰۰  نفر عوامل دست اندر کار در فرآیند انتخابات  شرکت دارند.

سلحشور ادامه داد: ۱۲۰ نفر در انتخابات مجمع‌های شهرستانی هلال‌احمر کاندیدا شدند که یک نفر انصراف دادند، همچنین از این تعداد ۹۲نفر در شورای اجرایی و۲۸ نفر کاندیدای شرکت در هیات بازرسی هستند که در پایان ۶۵نفر با رای اعضا انتخاب می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان تصریح کرد:۱۴ تعداد شعبه اخذ رای  و ۱۸ صندوق برای برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجامع شهرستانی جمعیت هلال احمر هرمزگان در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد:تشکیل مجامع شهرستانی اولین مرحله برگزاری انتخابات است و در مراحل بعدی مجمع استانی و در نهایت شورای عالی در انتخابات مجمع عمومی جمعیت هلال‌احمر کشور برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز