خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری آذربایجان غربی خبرداد:

۴۰۰ کیلومتر عملیات خط کشی محورهای مواصلاتی استان

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۶۳۹

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون نزدیک به ۴۰۰ کیلومتر خط کشی در محورهای مواصلاتی این استان اجرا شده است.

به گزارش ایلنا، ارسلان شکری با اشاره به خط کشی ۴۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان از ابتدای سال جاری افزود: ۲۰۰ کیلومتر از این مقدار بصورت امانی و توسط ماشین آلات و پرسنل راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی صورت گرفته است.

وی گفت: محور ارومیه - سرو ، ارومیه - تبریز ، نقده - پیرانشهر و پلدشت - جلفا از مهمترین محورهای استان را شامل می‌شوند که در این مدت بصورت امانی خط کشی شده اند.

شکری اظهار کرد: نزدیک به ۲۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان نیز از ابتدای سال جاری تاکنون بصورت پیمانکاری خط کشی شده اند که محورهای ایواوغلی - ماکو، یولاگلدی-ماکو - بازرگان، ارومیه - اشنویه و نقده - پیرانشهر از جمله این محورها هستند.

این مقام مسئول در پایان اظهار کرد: خط کشی محورهای مواصلاتی یکی از فاکتورهای مهم ایمنی در جاده هاست که با توجه به سیاست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در جهت ایمنی محورها و کاهش تصادفات این فاکتور همواره جزو اولویت های این اداره کل بوده و بصورت مستمر پیگیری و انجام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز