خبرگزاری کار ایران

رئیس قوه قضائیه در شیراز:

فارس گسترده ترین مجمع قضایی کشور را دارد/ بررسی رفع موانع تولید و راهکارها

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۴۰۰

رئیس قوه قضائیه در بدو ورود به شهر شیراز گفت: فارس دارای گسترده ترین مجمع قضایی کشور است و در طی این سفر موانع تولید و راهکار رفع آن بررسی می شود.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه در بدو ورود به شهر شیراز بیان کرد: حضور در استان‌ها یکی از برنامه‌های اصلی دستگاه قضایی است و قرار بود در سال قبل به استان سفر صورت بگیرد اما به علت شیوع بیماری کرونا در کشور این سفر بیش از سه ماه به تأخیر افتاد.

رئیس قوه قضائیه اضافه کرد: به علت شیوع بیماری کرونا نمی‌توان به تمامی استان سفر کرد و بایستی تمامی ملاحظات بهداشتی رعایت شود از این رو در طی این سفر به تمام استان سفر صورت نمی‌گیرد و برنامه‌ها همراه با محدودیت بوده است.

وی در خصوص برنامه‌های سفر خود به استان نیز از دیدار با همکاران قضائیه مدیران استانی و نماینده ولی فقیه اشاره کرد و افزود: مسائلی که مسائل روز و سال است در کنار بررسی موانع تولید و راهکارهای جهش تولید از جمله برنامه‌های اصلی این سفر است.

وی بیان کرد: در ادامه این سفر نشستی با استاندار، مدیران استانی، تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) و نماینده ولی فقیه در استان خواهیم داشت و در این جلسه نیز مسائلی چون بررسی موانع تولید و راهکارهای جهش تولید در استان فارس مورد بحث قرار خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام رئیسی اضافه کرد: فارس گسترده‌ترین فضای قضایی کشور است و سعی شده تا مواردی که در خصوص راهکارهای کاهش موانع تولید احصا شده است در این جلسات بررسی شود.

رئیس قوه قضاییه افزود: به برکت اهل بیت (ع) در این سفر برخی مسائل و مشکلات فارس رفع و بخشی در تهران پیگیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز