خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان مطرح کرد؛

خالی بودن نیمی از چارت سازمانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان/احتمال اخذ مجوز استخدام در سال آینده

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۶۳۲

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان صبح سه شنبه در نشست با فرماندار دامغان از خالی بودن نیمی از چارت سازمانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان و کمبود نیروی سازمانی خبر داد.

به گزارش ایلنا، فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: شهرستان دامغان در زمینه فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اداره کل یک اولویت است.
 
وی به انعقاد و امضای تفاهم نامه بین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری سمنان اشاره کرد و افزود: این تفاهم نامه هفته آینده امضا می‌شود و در سال 99 شاهد رشد در فعالیت‌های فرهنگی و هنری هستیم.
 
فرشید فلاح ضمن بیان اینکه 50 درصد چارت سازمانی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خالی است تصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بحران نیروی انسانی مواجه است به همین منظور در سال 99 دو نفر نیرو از آموزش و پرورش در دامغان مشغول فعالیت خواهند شد و برای سال آینده نیز مجوز استخدام خواهیم گرفت.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ساخت سه مجموعه در شهرهای امیریه، دیباج و کلاته اظهار داشت: مجتمع فرهنگی هنری دیباج بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و چنانچه شهرداری دیباج بپذیرد که انجمن‌های فرهنگی و هنری تحت پوشش قرار بگیرند آماده واگذاری این مجتمع به شهرداری هستیم.
 
وی خبر از وصول مبلغ 3 میلیارد ریال مصوبه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به شهرستان دامغان داد و یادآور شد: در مجتمع فرهنگی هنری دیباج تاکنون حدود 25 میلیارد ریال هزینه شده و اگر شهرداری تعهد عدم تغییر کاربری را به ما بدهد آماده واگذاری مجتمع و ادامه اقدامات عمرانی به شهرداری دیباج هستیم.
 
فرشید فلاح به 20 هزار نفر دست اندرکار کانون فرهنگی هنری مساجد استان اشاره کرد و بیان نمود: حدود 2 میلیون نفر در سطح کشور در کانون های فرهنگی هنری مساجد مشغول فعالیت هستند.
 
وی گستردگی فعالیت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد و گفت: وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی از کتاب، چاپ، نشر، موسیقی، تئاتر و... تا ساز و آواز را شامل می شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز