خبرگزاری کار ایران

رئیس بسیج سازندگی استان زنجان خبرداد:

بیش از ۲۰۰ طرح محرومیت زدایی در استان زنجان اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۸۴۵

رئیس بسیج سازندگی استان زنجان، گفت: در سال جاری بیش از ۲۰۰ طرح محرومیت زدایی در مناطق محروم استان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، فرهاد امندی با اعلام این خبر، گفت: بسیج سازندگی در راستای محرومیت زدایی اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

رئیس بسیج سازندگی استان زنجان، ادامه داد: بسیج با تمام توان در آماده باش است و در طول ۴۲ سال گذشته پای کار بوده و در تمام صحنه‌ها حضور جهادی دارد.

امندی، گفت: طی سال گذشته بیش از ۲۷۵ طرح محرومیت زدایی، اشتغال، عمران و آبادانی در استان زنجان توسط بسیج سازندگی استان زنجان اجرا شد.

وی به اجرای طرح آبرسانی به 89 روستای استان زنجان خبر داد و گفت: این طرح جزو طرح های محرومیت زدایی است که به همت بسیج سازندگی در استان اجرا می شود.

این مقام مسئول از بسیج به عنوان یادگار فکری امام راحل یاد کرد و گفت: بسیج با هدف حراست از آرمان‌های انقلاب تشکیل شده است.

رئیس بسیج سازندگی استان زنجان از اجرای بیش از 200 طرح محرومیت زدایی در مناطق محروم استان زنجان در سال جاری خبر داد و گفت: سپاه و بسیج در کنار هم برای توسعه استان زنجان برنامه‌ریزی لازم را دارند و در بحث اجتماعی، فرهنگی، بهداشت و سلامت، آموزشی، اقتصادی و بخش اشتغال وارد عرصه شده و توفیقات خوبی هم حاصل شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز