خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خبر داد:

توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی و بهداشتی ویژه بیماران خاص و اقشار آسیب‌دیده از کرونا در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۹۲۱۸۹۹

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی و بهداشتی ویژه بیماران خاص و اقشار آسیب‌دیده از کرونا در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سید مجتبی احمدی در مراسم آماده‌سازی و توزیع این بسته‌های معیشتی و بهداشتی گفت: این بسته‌ها شامل ۳۵ هزار بسته بهداشتی ویژه بیماران خاص و هزار بسته معیشتی ویژه اقشار آسیب‌دیده از کروناست.

وی ادامه داد: بسته‌های بهداشتی بین ۳۵ هزار نفر از افراد دارای بیماری‌های خاص مانند سرطان، بیماران کلیوی و دیابتی به مناسبت رحلت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد تهیه و توزیع می‌شود.

مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی گفت: هر بسته معیشتی نیز شامل ۹ قلم کالا و دارای سه میلیون ریال ارزش است که میان آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا در استان توزیع می‌شود.

احمدی افزود: در سه ماه اخیر که با شیوع بیماری کرونا رو به رو هستیم، کارگاه‌های مردمی داوطلبان هلال احمر تعداد ۲۳۸هزار عدد ماسک تهیه و تولید کردند که با اولویت‌بندی، نخست تعدادی از این ماسک‌ها بین کارکنان کادر درمانی و بهداشتی توزیع شد.

وی ادامه داد: در این مدت چهار هزار و ۳۲۸ بسته حمایتی از کمک‌های مردمی که به هلال احمر اهدا شده نیز به آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا اعطا شده است.

مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی گفت: آن دسته از بیماران مبتلا به کرونا که از لحاظ معیشتی ضعیف هستند توسط مددکاری بیمارستانها به هلال احمر معرفی می‌شوند و از محل کمک‌های مردمی کشوری مبلغی بین ۳۰ تا ۵۰ میلیون ریال به آنها کمک می‌شود که تاکنون ۳۱ بیمار معرفی شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز