خبرگزاری کار ایران

فرماندار کاشمر مطرح کرد:

وضعیت کاشمر در بحث کرونا زرد است/ فعالیت ورزش‌های گروهی در شهرستان ممنوع است

asdasd
کد خبر : ۹۲۰۱۷۶

فرماندار شهرستان کاشمر در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا گفت: به‌رغم سیر نزولی آمار ویروس کرونا در شهرستان اما هنوز وضعیت کاشمر زرد است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشمر، مسلم ساقی فرماندار شهرستان کاشمر در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا کاشمر که با حضور مدیران ادارات کاشمر در تالار همایش های فرمانداری برگزار شد با اشاره به اینکه هر چه بیشتر در حوزه اجتماعی سرمایه گذاری کنیم حتماً آثار و برکات آن را در حوزه‌های دیگر خواهیم دید، گفت: همانگونه که در حوزه اقتصادی در بحث کرونا دغدغه داریم ، حوزه اجتماعی و رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی جامعه در پسا کرونا هم جزو دغدغه های شهرستان است و باید از ظرفیت خیرین بیشتر بهره گیری کنیم.

فرماندار کاشمر با اشاره به اینکه به رغم سیر نزولی آمار مبتلایان در شهرستان هنوز وضعیت شهرستان زرد است، گفت: بر اساس مصوبه ستاد کرونا شهرستان در شهر کاشمر مراسم ختم اموات در تکایا با رعایت پروتکل های بهداشتی بلامانع است.

ساقی با بیان اینکه فضای بیرونی امامزاده ها و زیارتگاه های شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی بازگشایی شده است، افزود: مراسم ختم فقط در یک‌روز و به مدت 2 ساعت باید برگزار شود و پروتکل های بهداشتی از سوی شبکه بهداشت و درمان، سازمان تبلیغات اسلامی و امور مساجد به متولیان تکایا و حسینیه های سطح شهر ابلاغ و نظارت شود.

فرماندار با تشکر از اکیپ‌های بازرسی که از اسفند ماه فعالیت کردند، گفت: هر مکان و هرصنفی که باز می شود باید در سامانه ثبت نام کند و تیم های بازرسی بر فعالیت آنها نظارت داشته باشند.

وی در خصوص فعالیت‌های ورزشی تاکید کرد : کماکان ورزش های انفرادی به استثنا کشتی ،جودو و ووشو بلامانع است ولی ورزش‌های تیمی و گروهی و آبی ممنوع است.

گفتنی‌است آغاز فعالیت رستوران‌ها با ظرفیت 50 درصد و بازرسی مستمر از نحوه ارائه خدمات در ساعت طبخ و سرو غذا، ممنوعیت فعالیت تالارهای پذیرایی و برگزاری هرگونه مراسم تجمعی ، تعیین مساجد و حسینیه های دارای قابلیت برگزاری مراسم تعزیه و برگزاری جلسه آموزشی با مسئولان مربوطه به منظور ارائه آموزش های بهداشتی لازم قبل از برگزاری مراسمات و رعایت پروتکل های بهداشتی در بازگشایی مدارس و برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان از مصوبات بیست و سومین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان کاشمر بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز