خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری البرز:

عملکرد مدیران و فرمانداران با نظارت و پیگیری، رصد می شود/ تاکید استاندار بر لزوم توجه به مشکلات مردم

asdasd
کد خبر : ۹۱۴۹۷۲

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، گفت: در هر کاری نظارت و پیگیری دو اصل مهم است لذا تمام مدیران و فرمانداران هر سال بر اساس شاخص‌های سازمانی مورد ارزیابی قرار می گیرند و اگر عملکرد آن ها رضایت بخش نباشد مورد تذکر قرار گرفته و در صورت عدم توجه قطعاً جابجا خواهند شد.

به گزارش ایلنا، نورمحمد فردی در حاشیه نشست با فرمانداران در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده نشست دوره ای فرمانداران با حضور استاندار البرز،  معاونین، مشاورین و مدیران کل ذیربط در محل استانداری برگزار شد و هدف از تشکیل نشست دوره ای فرمانداران بررسی آخرین رویدادهای سیاسی، امنیتی و اجتماعی و همچنین بررسی مسائل و مشکلات اقتصادی و عمرانی استان است.

فردی خاطرنشان کرد: فرمانداران نمایندگان عالی دولت در حوزه ماموریت خود هستند و بایستی مسائل و مشکلات امنیتی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و عمرانی در حوزه کاری خود را به طور مرتب گزارش کنند.

این مقام‌ مسئول اضافه کرد: فرمانداران در قلمرو و ماموریت خویش به عنوان نماینده عالی دولت مسئولیت اجرایی سیاست‌های عمومی دولت را بر عهده دارند و مسئول برقراری حفظ نظم و امنیت هستند و یکی دیگر از وظایف فرمانداران پیش‌بینی و پیشگیری معضلات امنیتی، اجتماعی و سیاسی می باشند که باید اولویت ها را احصا و در راستای حل آنها اقدام نمایند.

معاون استاندار گفت: نظارت و بازرسی از دیگر دستگاه ها اعم از ادارات و سازمانها و شرکتهای دولتی و سایر دستگاه‌ها که به نحوی از بودجه دولت استفاده می کنند بر عهده فرمانداران است.

معاون استاندار تصریح کرد: توجه به مشکلات مردم و تکریم ارباب رجوع از جمله تذکراتی بود که توسط استاندار محترم به همه فرمانداران داده شد.

فردی گفت: حدود و اختیارات فرمانداران بسیار گسترده است و به اصطلاح رئیس جمهور منطقه هستند به طوری که عزل و نصب مدیران دستگاه‌های دولتی در شهرستان ها توسط مدیران کل  و با هماهنگی فرمانداران صورت می‌گیرد.

وی افزود: تصمیم گرفته شد در هر نشست، فرمانداران قبلا مسائل و مشکلات مناطق را جمع‌بندی و برحسب مورد، مدیران کل در نشست دعوت تا پاسخگوی سوالات و مشکلات مناطق باشند. 

فردی تصریح کرد: برنامه ریزی شد جلسات شورای اداری استان به صورت گردشی در یکی از فرمانداری ها برگزار و مسائل و مشکلات آن شهرستان به صورت جد مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار گیرد تا با این اقدام استان به صورت یک کارگاه عمرانی خود را نشان دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، تصریح کرد: در هر کاری نظارت و پیگیری دو اصل مهم هستند که باید مورد توجه قرار گیرند لذا تمام مدیران و فرمانداران هر سال  بر اساس شاخص‌های سازمانی مورد ارزیابی قرار می گیرند و حداقل کسانی که ۸۵ امتیاز را کسب کنند عملکرد آن ها رضایت بخش است و کمتر از این باید مورد تذکر قرار گرفته و در صورت عدم توجه قطعاً جابجا خواهد شد.

وی افزود: بنابراین مدیران کل استانی باید برنامه ریزی نمایند که به طور مرتب از شهرستان های استان بازدید شود و ضمن دیدار با فرماندار هر شهرستان مسائل و مشکلات منطقه را مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار دهند و فرمانداران باید حضور مدیران را به صورت مکتوب برای ارزیابی به حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی گزارش نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز