خبرگزاری کار ایران

معاون دانشگاه علوم پزشکی یزد خبر داد؛

افزایش ابتلا به کرونا در میبد و ابرکوه/تجمعات خانوادگی عامل ابتلا به کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۱۴۰۴۸

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از افزایش ابتلا به موارد کرونا در دو شهرستان میبد و ابرکوه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، محمود نوری شادکام با اشاره به افزایش ابتلا به کرونا اظهار داشت: در تست‌های سرپایی در ابرکوه و میبد شاهد افزایش ابتلا بوده ایم.

وی با بیان اینکه در بستری بیماران کرونایی در استان شیب نزولی داریم ادامه داد: در شهرستان ابرکوه هم تغییر فاحشی در بیماران بستری نداشتیم اما در هر حال باید هشدارها را به مردم اعلام کرد و مراقبت صورت گیرد تا افزایش نیابد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد اضافه کرد: در تست‌های سرپایی افزایش آمار مبتلایان در ابرکوه و میبد را داشته ایم که آن هم معمولا ابتلائات خانوادگی ناشی از تجمعات خانوادگی بوده است.

نوری شادکام با تاکید بر اینکه موارد سر پایی نیز تحت کنترل قرار گرفته است اظهار داشت: تا زمانی که دورهمی‌های خانوادگی، رفت و آمدهای غیر ضروری و رعایت نکردن بهداشت ادامه داشته باشد، کرونا همچنان مهمان ما خواهد بود لذا لازم است مردم مانند گذشته از رفت و آمدهای غیر ضروری بپرهیزند.

وی بیان داشت: موج اول کرونا تقریبا در استان یزد مهار شده اما اگر مردم رعایت نکنند، به زودی وارد موج دوم کرونا در استان خواهیم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز