خبرگزاری کار ایران

در دیدار استاندار هرمزگان با سلطانی‌فر مطرح شد؛

اختصاص اعتبارات ملی برای تکمیل پروژه‌های ورزشی در هرمزگان/ پیگیری ساخت دهکده ورزش های آبی و ساحلی در بندرعباس

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۷۴۰

فریدون همتی استاندار هرمزگان پس از دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان امروز در تهران، دیدار و گفتگو کرد.

به‌گزارش‌ایلنا از بندرعباس،استاندار هرمزگان در این خصوص، عنوان کرد: در این دیدار آخرین وضعیت پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در استان هرمزگان مورد بررسی قرار گرفت و توافق شد تا علاوه بر اعتبارات مصوب هر یک از پروژه ها، با اختصاص اعتبارات ملی از سوی وزارت ورزش و جوانان در جهت تسریع در اتمام و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی هرمزگان، حمایت لازم انجام شود.

وی افزود: بهره برداری و افتتاح فاز اول ورزشگاه ۱۰ هزار نفری شهرستان میناب و سالن ورزشی سام و زال قشم در هفته دولت سال جاری، توسعه امکانات ورزشی استان و نیز بررسی روند جاری ورزش هرمزگان و ظرفیت‌های موجود استان در خصوص برگزاری مسابقات و حضور یک نماینده از استان هرمزگان در لیگ دسته یک فوتبال کشور، در این دیدار مورد تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین در این نشست که محمودرضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان نیز حضور داشت، اعتباراتی برای تجهیز مجموعه ورزشی ۲۰ هزار نفری خلیج فارس، آغاز عملیات احداث سالن ورزشی شش هزار نفری بندرعباس و ساخت‌دهکده ورزش‌های آبی و ساحلی در استان، با پیگیری همتی استاندار هرمزگان اختصاص داده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز