خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان آتش نشانی نیشابور خبر داد:

آتش کینه به جان خانواده چادرنشین نیشابوری افتاد/ سه نفر مصدوم شدند

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۶۰۰

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور از آتش سوزی یک چادر عشایری که موجب سوختگی و مصدوم شدن سه نفر از ساکنین این چادر شد، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور، سید مهدی حسینی در تشریح این خبر گفت: سحرگاه امروز پنجشنبه ٢۵ اردیبهشت ماه آتش‌سوزی یک چادر عشایری در نزدیکی پمپ بنزین صحرانورد به سامانه ١٢۵ ستاد فرماندهی آتش نشانی اعلام شد. 

وی با اعلام اینکه بعد از آتش سوزی بلافاصله یک تیم از آتش نشانان ایستگاه ۵ به محل اعزام شدند و فورا آتش را با استفاده از آب خاموش کردند، افزود: این آتش سوزی زمانی رخ داد که اعضای خانواده چهار نفری چادرنشین در خواب بودند و بنابر گفته های اهالی، احتمالا آتش سوزی عمدی و خارج از چادر توسط فرد یا افراد ناشناس صورت گرفته که متأسفانه موجب سوختگی و آسیب دیدن ٣ نفر از ساکنین شامل یک مرد و دو زن شد.

وی اظهار داشت: با رسیدن آمبولانس مصدومین توسط تکنسین های اورژانس ١١۵ به بیمارستان انتقال یافتند. 

گفتنی است بر اساس گزارش فرمانده شیفت حاضر در محل علاوه بر چادر لوازم زندگی داخل آن نیز سوخته بود و همچنین یک دستگاه موتور سیکلت نیز در مجاورت چادر  سوخته بود و علت اصلی حادثه و عامل احتمالی خارجی آن توسط کارشناسان آتش نشانی و پلیس در دست بررسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز