خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه خبر داد:

آژیر خطر موج سوم اپیدمی کرونا در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۶۵۶

استاندار کرمانشاه با اشاره به احتمال ورود به موج سوم اپیدمی کرونا گفت: در صورت تداوم روند افزایشی تعداد مبتلایان و عدم رعایت اقدامات پیشگیرانه، محدودیت های جدید ترددی اعمال می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، هوشنگ بازوند در نشست ستاد کرونا استان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در نشست ستاد ملی کرونا اعلام کردند؛ نظر کارشناسان و متخصصین در تدوین و انجام اقدامات، مقررات و پروتکل‌های بهداشتی مهم است و لازم است همه از منش والای ایشان الگو بگیریم.

وی افزود: از آغاز بحران کرونا تاکنون شاهد سه موج اپیدمی در ماه‌های اسفند، فروردین و اردیبهشت در استان بوده ایم.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: در سومین موج این اپیدمی شاهد افزایش چشمگیر تعداد مبتلایان هستیم و دلیل این موضوع نیز به افزایش تست از بیماران سرپایی بازمی‌گردد.

بازوند اظهار داشت: افزایش تعداد تست‌ها تا ۵۰۰ نفر در روز برای شناسایی بیماران پنهان، کار بسیار مناسبی است و به سلامت جامعه کمک می‌کند.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: شرایط اپیدمی کرونا در استان بسیار نگران کننده است و در صورت عدم رعایت جدی پروتکل‌ها ممکن است در آینده نزدیک شاهد یک موج شدید ابتلا به کرونا باشیم.

وی خاطر نشان کرد: در صورت افزایش تعداد مبتلایان، طرح فاصله گذاری اجتماعی و تعطیلی مغازه‌ها دوباره در کرمانشاه به اجرا گذاشته می شود.

وی همچنین عنوان کرد: به زودی و با همکاری شهرداری و هلال احمر آژیر خطر موج سوم کرونا در سطح محلات شهر کرمانشاه به صدا در می آید.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: متاسفانه اقلیتی از جامعه نسبت به مراعات پروتکل‌های بهداشتی بی‌اعتنا هستند و در واقع اینکار نوعی ظلم آشکار در حق دیگر افراد جامعه است.

وی در ادامه توجه ویژه به مناطق کم برخودار را از اولویت‌های مدیریت ارشد استان برشمرد و گفت: افزایش توزیع ماسک با قیمت مناسب در محله‌های پر خطر در دستور کار قرار دارد و به زودی اجرایی می‌شود.

استاندار کرمانشاه از تهیه دو دستگاه تنفس مصنوعی جدید برای بیماران کرونایی خبر داد و گفت: خرید این دو دستگاه نیازمند دو و نیم میلیارد تومان اعتبار است که یک و نیم میلیارد و ۵۰۰ میلیون آن توسط استانداری کرمانشاه تامین می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز