خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های کرج:

درهای آرامستان بهشت سکینه پنجشنبه و جمعه این هفته هم باز است

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۳۰۲

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج گفت: خانواده متوفیان تنها برای فاتحه خوانی می‌توانند در آرامستان حضور پیدا کنند و برگزاری مراسم عزاداری تا اطلاع ثانوی همچنان ممنوع است.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا عسگری، اظهار کرد: در پی اطلاعیه‌های وزارت بهداشت در خصوص جلوگیری از ایجاد تجمع در مکان‌های عمومی برای کاهش میزان شیوع کرونا، درهای آرامستان بهشت سکینه(س) در فروردین و دهه اول اردیبهشت ماه در روزهای پنج شنبه و جمعه بسته بود.

 وی ادامه داد: با توجه به عادی سازی امور از نیمه دوم اردیبهشت ماه، و بر اساس درخواست‌های مکرر شهروندان در خصوص زیارت اهل قبور در روزهای آخر هفته، درهای آرامستان بهشت سکینه (س) به طور آزمایشی از پنجشنبه و جمعه هفته پیش باز شده است.

وی توضیح داد: با توجه به اینکه فضای آرامستان باز است و امکان رعایت فاصله اجتماعی خانواده متوفیان وجود دارد، به نظر می‌رسد این طرح همچنان ادامه داشته باشد.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری کرج ادامه داد:  از شهروندان درخواست می‌شود در راستای حفظ سلامت خود و دیگران از تردد غیر ضروری در آرامستان بهشت سکینه (س)خودداری و زمان حضور خود در این فضا را مدیریت کنند.

عسگری گفت: البته برگزاری مراسم و تجمعات تا اطلاع ثانوی همچنان با محدودیت و رعایت تمامی نکات بهداشتی انجام می‌شود.

وی افزود: خانواده متوفیان تنها برای فاتحه خوانی می‌توانند در آرامستان حضور پیدا کنند و برگزاری مراسم عزاداری تا اطلاع ثانوی همچنان ممنوع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز