خبرگزاری کار ایران

در راستای مقابله با بیماری کرونا؛

دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران از شهرداری کرج تقدیر کرد

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۹۳۸

دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در شرایط مقابله با بیماری کرونا، قدردانی کرد و گفت: از خودگذشتگی ها و جانفشانی ها جلوه ای ناب و بی‌نظیر از احسان و نیکوکاری را در این ایام رقم زد.

به گزارش ایلنا، کمال مرادی در راستای فعالیت‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج و اقدامات پیشگیرانه فرهنگی و آموزش شهروندی تاثیرگذار در مقابله با بیماری کرونا، از این مجموعه خدمت‌رسان و فرهنگی، طی پیامی تقدیر کرد.

در متنِ پیام دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران، آمده است:

"بار دیگر مردم شریف ایران اسلامی نظاره گر تلاشهای ایثارگرانه و از خودگذشتگی عزیزان شاغل در شهرداری ها و همکاران در خط مقدم سلامت و خدمات در این شرایط دشوار که خطرات را به جان خریده و با از خودگذشتگی به میدان مبارزه با ویروس کرونا آمده و از خود گذشتگی و جانفشانی ها جلوه ای ناب و بی نظیر از احسان و نیکوکاری را در این ایام رقم زده است. درودی خالصانه و ارادتی خاضعانه به محضر شما که مظهر مهر هستید و از تبار باران، فروغ مهرتان روشنی بخش حریم مهرورزی و ریزش ابر کرامتتان رویش زندگی برای شهروندان است.

برخود فرض می دانم تلاش های شبانه روزی، سخاوت و مناعت طبع مجموعه همکاران ارجمند که با ایثارگری های دلسوزانه و بی وقفه در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا که در این شرایط دشوار وجود گرانقدر خویش را به خطر انداخته و در این عرصه خدمت می نمایند، قدردانی نمایم‌. از خداوند متعال برای خادمان واقعی ملت و سرمایه های بی نظیر و عظیم کشور، عزت، عافیت، سربلندی و عاقبت بخیری مسئلت می نمایم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز