خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی قوچان خبر داد:

کشف اسکناس‌های ۵٠٠ یورویی تقلبی در قوچان

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۲۵۳

فرمانده انتظامی شهرستان قوچان از کشف١٢ قطعه اسکناس ۵٠٠ یورویی تقلبی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قوچان، سرهنگ قدیر مصرخانی در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فروش ارز خارجی تقلبی توسط فردی سودجو، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام و به بررسی موضوع پرداختند.

وی همچنین افزود: پس از حضور ماموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد، فردی قصد فروش ۴ قطعه اسکناس ۵٠٠ یورویی و تبدیل آن به ریال را داشته که خریدار به یوروها مشکوک و در بررسی های بعدی مشخص شد که اسکناس ها تقلبی است.

سرهنگ مصرخانی در ادامه گفت: این فرد که پس از تشکیل پرونده و با دستور مقام قضایی به دایره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی منتقل شده بود، اعتراف کرده است که تعداد ١٢ قطعه اسکناس ۵٠٠ یورویی را یک بار در سطح شهر مشهد فروخته است و وقتی که خریدار متوجه تقلبی بودن یوروها شده و آنها را پس داده است، مجددا به ٣ نفر در سطح شهرستان قوچان و یک نفر در یکی دیگر از شهرستان های مجاور به فروش رسانده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قوچان در پایان از شهروندان خواست :نسبت به افراد سودجو و کلاهبردار که قصد تبدیل پول های ایرانی و خارجی را دارند هوشیار بوده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک سریعا مراتب را از طریق شماره تلفن ١١٠ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز