خبرگزاری کار ایران

ارسال 380 اثر به دبیرخانه جشنواره مردمی "همه باهم علیه کرونا" در تبریز

asdasd
کد خبر : ۹۰۸۱۸۵

رئیس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی گفت: بیش از ۳۸۰ اثر در ۵ بخش داستانک، شعر، کاریکاتور، عکس و ایده‌های جذاب به دبیرخانه جشنواره استانی مردمی « همه با هم علیه کرونا» ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سیدمحمدحسین بلاغی، در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این جشنواره هنری مردمی با هدف بیان اهمیت استقرار در خانه و گذراندن وقت با خانواده در راستای مبارزه با ویروس کرونا و حمایت از مدافعان سلامت توسط حوزه هنری این استان در حال برگزاری بوده و با استقبال پرشور مردم مواجه شده است.

وی با بیان اینکه مقرر بود این جشنواره به صورت استانی برگزار شود، اظهار داشت: هنرمندان و هموطنان از سراسر کشور در این جشنواره شرکت کردند که این مسئله نشانه اهمیت دادن مردم و هنرمندان کشور به موضوع مقابله با ویروس کرونا و اتحاد مثال زدنی در قدردانی از مدافعان سلامت است.

رئیس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی با قدردانی از هموطنان به دلیل اهمیت‌دادن به موضوع فاصله‌گذاری اجتماعی و پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت: آثاری که به این جشنواره ارسال شده، نشان از اهمیت همه اقشار مردم به موضوع مقابله با ویروس کرونا و اقدامات موثر و آگاهانه در این خصوص است که همه مردم در جایگاه خود به خوبی ایفای وظیفه کردند.

بلاغی، با اشاره به تاثیر هنر و آثار هنری در اشاعه فرهنگ مقابله با ویروس کرونا ادامه داد: آثار بسیار ارزشمند و فاخری از هنرمندان کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که این آثار توسط ۳ داور در هر بخش داوری شده و پس از شکست کرونا در مراسمی از نفرات برگزیده این جشنواره قدردانی و همه آثار رسیده به جشنواره نیز به مرور زمان در فضای مجازی به نمایش گذاشته می شود.

رییس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی در پایان گفت: بیش از ۳۸۰ اثر در ۵ بخش داستانک، شعر، کاریکاتور، عکس و ایده‌های جذاب به دبیرخانه جشنواره استانی مردمی « همه با هم علیه کرونا» ارسال شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز