خبرگزاری کار ایران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مراغه خبرداد؛

فعالیت دوباره بخشی از ناوگان اتوبوسرانی مراغه

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۳۷۰

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مراغه از آغاز فعالیت مجدد بخشی از ناوگان عمومی اتوبوس‌های شهری پس از ۵۰ روزه وقفه خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،محمدرضا توفیق  در گفت و گو باخبرنگاران افزود: پس از تعطیلی فعالیت ناوگان اتوبوسرانی مراغه به دلیل شیوع ویروس کرونا، این ناوگان  با ۵۰ درصد ظرفیت و با رعایت موازین بهداشتی و مقررات مربوط به پروتکل‌های وزارت بهداشت مجددا فعالیت های خود را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: هم اکنون از مجموع ۴۴  اتوبوس ناوگان شهری، ۲۲ اتوبوس در بخش شهری و روستایی به چرخه ارائه خدمات حمل و نقل عمومی بازگشته است.

توفیق اضافه کرد: در مناطق شهری نیز، هم اکنون خطوط ناوگان اتوبوسرانی شهری در مسیرهای فاز اول و دوم شهرک ولی عصر (عج)، ۴۸ متری و شهرک سهند، شهرک امام علی (ع) و نیز شهرک گلشهر به صورت مجدد فعالیت خود را از سر گرفته اند.

وی گفت: این شروع به کار با موافقت ستاد پیشگیری از کرونای شهرستان انجام شده  و در صورت بهبود شرایط و نیز بررسی میزان استقبال شهروندان از حمل و نقل عمومی بر تعداد اتوبوس های فعال افزوده خواهد شد.

وی افزود:  شهروندان نیز با رعایت مقررات بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی ضمن جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، زمینه را برای فعالیت حداکثری ناوگان حمل و نقل عمومی شهر فراهم کنند.

وی با اشاره به خدمات ناوگان عمومی شهری در سال گذشته اضافه کرد: سال گذشته ۹ هزار و ۹۲۶ نفر روز سفر توسط اتوبوس های درون شهری برای شهروندان خدمات ارائه شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز