خبرگزاری کار ایران

استاندار سمنان مطرح کرد:

بیماران بستری در استان به کمتر از 90 نفر رسیده است/ با اختصاص کد بورسی به اقشار آسیب پذیر از آنان حمایت شود

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۰۶۴

استاندار سمنان گفت: این استان در روند مقابله با کرونا ویروس با اجرای موفق طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و عبور از بخش مدیریت ، به مرحله رصد و کنترل رسیده و در حال حاضر حدود 90 نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

به گزارش ایلنا علیرضا آشناگر در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری، خاطرنشان کرد: از سخت‌گیری مرحله اول شیوع کرونا ویروس با اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی عبور کردیم و اکنون در مرحله فاصله‌گذاری هوشمند وارد شدیم و توقع این است که در این طرح برای جلوگیری از شیوع این بیماری مردم محور اصلی باشند.

استاندار سمنان اضافه کرد: مردم تصمیم های خود را به توجه به شیوع این ویروس منطبق کنند و میزان بهبودی افراد مبتلا به کرونا ویروس در استان سمنان، ۸۵ درصد است.

وی ادامه داد: در اوج پیک شیوع کرونا ویروس ۵۲۰ نفر بستری در بیمارستان های استان داشتیم که اکنون این آمار به دستکم ۹۰ نفر رسیده است.

آشناگر تصریح کرد: مردم با مسئولان برای کنترل و جلوگیری از شیوع کرونا ویروس همکاری بسیار مطلوبی دارند و از مرحله مدیریت این ویروس گذشتیم و اکنون و در مرحله رصد و کنترل هستیم.

استاندار سمنان ادامه داد: زمان برای مهار کرونا ویروس مشخص نیست اما باید امیدوار باشیم با تلاش متخصصان برای ریشه کنی این ویروس اقدام‌شود.

استاندار سمنان گفت: زندگی را با شیوع کرونا ویروس نمی شود تعطیل کرد و چرخ اقتصاد کشور نباید تعطیل شود.

آشناگر افزود: در سال جهش تولید تحول در نگاه همه ما باشد و بیشتر از هر زمان دیگری در کنار مردم باشیم.

استاندار سمنان خاطر نشان کرد: تامین مالی از سوی بازار سرمایه دنبال شود و یکی از موفقیت های دولت در سال جاری تقویت بورس و بازار سرمایه است و یکی از اقدام های درخشان در این بخش واگذاری سهام دولتی به عامه مردم است.

وی ادامه داد: نقدینگی به سمت صحیح و بازار سرمایه حرکت کرده است که این امر نوید خوبی برای توسعه اقتصادی در کشور در سال جهش تولید است.

وی افزود: تمایل مردم برای ورود به بازار بورس قابل توجه است و با اختصاص کد بورسی برای کمک به افراد آسیب‌پذیر اقدام شود‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز