خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعزیرات حکومتی خبر داد:

اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان

asdasd
کد خبر : ۹۰۴۳۴۱

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : طی ماه فروردین ۲۵۰ فقره پرونده در بحث تخلفات کالا و خدمات تشکیل شده که ۸۰ درصد آن‌ها با جریمه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال مختومه شده است.

وی  از تشکیل ۶۴ پرونده قاچاق کالا و ارز خبر داد که جریمه آن‌ها بیش از چهار میلیارد ریال بوده است، گفت : همچنین ۶۰ پرونده تخلف در حوزه بهداشت، درمان و دارو با جریمه ۸۲ میلیون ریال تشکیل شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه افزود: ۸۰ درصد پرونده‌های قاچاق کالا مربوط به احتکار ماسک، دستکش، الکل و مواد ضدعفونی کننده بوده است.

این مسئول گفت: همچنان با موارد گران‌فروشی و احتکار ماسک، دستکش، الکل و مواد ضدعفونی کننده به طور جدی برخورد می‌شود.

شاهی درباره اجرای طرح نظارتی ویژه ماه رمضان گفت: این طرح به صورت هماهنگ در اقصی نقاط استان با همکاری دادستانی، نیروی انتظامی، اتاق اصناف، سازمان صمت، دانشگاه علوم پزشکی و دامپزشکی اجرا می‌شود.

وی هدف از اجرای طرح نظارتی ویژه ماه رمضان را برخورد با افراد سودجو در عرضه کالا‌های ضروری و مایحتاج مردم دانست و گفت: عمده نظارت‌ها بر واحد‌های عرضه کننده لبنیات، گوشت، خرما، برنج، روغن، شکر و زولبیا و بامیه انجام می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: روزانه چهار اکیپ گشت تعزیرات حکومتی در دو شیفت صبح و عصر بازار را رصد می‌کنند.

شاهی با تاکید بر برخورد با افراد سودجو برابر مقررات و قوانین ادامه داد: همچنین با توجه به شیوع ویروس کرونا درصدد اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و برخورد با صنوف متخلف هستیم.

وی افزود: مردم با مشاهده هر گونه تخلفات احتمالی، موارد را از طریق سامانه ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ یا تلفن ۱۳۵ و ۱۲۴ اطلاع‌رسانی کنند. .

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز