خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان رضوی:

نمایندگان مجلس قدرت خود را برای رفع قوانین مزاحم جهش تولید به کار گیرند

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۴۹۶

استاندار خراسان رضوی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم قدرت خود را برای رفع قوانین مزاحم جهش تولید به کار گیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، علیرضا رزم‌ حسینی در نشست هم‌اندیشی با منتخبین استان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در محل سالن شهید باهنر استانداری برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از روند اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در خراسان رضوی اظهار کرد: در فرآیند دستیابی به توسعه در کشور علاوه بر همه ارکان حاکمیت، هر شهروند ایرانی مسئولیت دارد چرا که اساسا فلسفه انقلاب توسعه و پیشرفت بوده است.

وی با اشاره به نامگذاری سال 1399 به عنوان سال «جهش تولید» از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: «جهش تولید» در حد یک شعار باقی خواهد ماند مگر اینکه اقداماتی مشخص در این زمینه انجام گیرد؛ در این راستا به دنبال بهبود فضای کسب و کار در خراسان رضوی هستیم اما اطمینان داریم که بروکراسی نحس اداری مانع تحقق این مهم است.

استاندار خراسان رضوی ستاد تدبیر را یکی از ظرفیت های استان برای گره گشایی از مشکلات و رفع موانع در مسیر پیشرفت و توسعه دانست و گفت: در این ستاد تصمیم گرفته‌ایم برای تحقق جهش تولید، فرایند صدور مجوزها در استان را تسهیل کنیم و در این راستا قدرت نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌تواند با قدرت مدیریت اجرایی آمیخته شود.

رزم ‌حسینی با تاکید بر اینکه باید از تمام ظرفیت‌های موجود برای تحقق شعار جهش تولید استفاده شود، اظهار کرد: از منتخبان مردم انتظار داریم که در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدرت خود را برای رفع قوانین مزاحم جهش تولید و افزایش اختیارات منطقه‌ای به کار گیرند.

وی ادامه داد: در خراسان رضوی به دور از نگاه های جناحی و سیاسی، برای کار و تلاش در چهارچوب اختیارات با هم جلو خواهیم رفت تا به توسعه پایدار مد نظر دست پیدا کنیم.

استاندار خراسان رضوی به برخی از اقدامات انجام گرفته به منظور مقابله با ویروس کرونا و مدیریت شرایط بحرانی اشاره کرد و گفت: تا امروز حدود 400 هزاربسته معیشتی در استان پیش بینی شده است که در بین جامعه هدف توزیع شده و خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز