خبرگزاری کار ایران

رئیس جمعیت هلال احمر عباس‌آباد:

پیکر شهدای هواپیمای سانحه دیده ناجا به پزشکی قانونی منتقل شد

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۳۲۰

رئیس جمعیت هلال احمر عباس‌آباد گفت: پیکر شهدای هواپیمای سانحه دیده ناجا برای بررسی، تحویل پزشکی قانونی شهرستان عباس آباد شده است.

به گزارش ایلنا، احمد نهاوندی با بیان اینکه پیکر شهدای هواپیمای سانحه دیده ناجا در عملیات جستجو نیرو‌های اعزامی در منطقه حوالی ساعت ۲۴ شب گذشته پیدا شده است، گفت: پیکر این شهدا برای بررسی تحویل پزشکی قانونی شهرستان شده است.

وی افزود: عملیات امدادی این سانحه هوایی با همکاری دیگر نهاد‌های مردمی، نیروی انتظامی، شهرداری و اورژانس ۱۱۵ شب گذشته انجام شده است، ولی در ساعات اولیه صبح امروز هم با اعزام نیرو‌هایی از استان و همکاری مسئولان منطقه در حال انتقال لاشه این هواپیما از منطقه جنگلی به منظور بررسی کارشناسی علت سقوط آن هستند.

شب گذشته یک فروند هواپیمای آموزشی سسنا در حین عملیات انتظامی به علت شرایط نامساعد جوی و کاهش دید خلبان در منطقه "سلمانشهر " شهرستان عباس آباد دچار سانحه شد که در پی آن ۲ تن از سرنشینان هواناجا در این هواپیما به شهادت رسیدند.

این هواپیمای آموزشی نیروی انتظامی با دو سرنشین از فرودگاه بیشه کلای شهرستان محمودآباد پرواز کرد و عازم رشت مرکز استان گیلان بود.

بخش سلمانشهر با جمعیتی دستکم ۱۰ هزار نفر جزو شهرستان‌های عباس آباد در غرب مازندران به شمار می‌آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز