خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

190 بیمار صعب العلاج بردسکن نیازمند حامی هستند

asdasd
کد خبر : ۹۰۲۸۳۷

رئیس‌کمیته امداد امام خمینی بردسکن گفت: از مجموع 220 بیمار صعب العلاج شهرستان بردسکن 190 نفر آن حامی ندارند.

سید کاظم حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: در راستای اجرای طرح شفا 220 نفر بیمار صعب العلاج شامل بیماران سرطانی، خونی و کلیوی تحت پوشش کمیته امداد هستند که از این تعداد تنها 30 نفر آنها دارای حامی هستند.

وی با بیان اینکه 3 هزار خانوار با جمعیت بیش از 7 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی بردسکن هستند، گفت: در مجموع 10 درصد جمعیت شهرستان بردسکن از خدمات این نهاد برخوردارند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی بردسکن از اجرای اطعام مهدوی و طرح هم سفره در ایام ماه مبارک رمضان خبرداد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال همایش خیران نیکوکار را برگزار نخواهیم کرد ولی با توجه به لیستی که از نیکوکاران شهرستان داریم مقرر شد کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را برای اطعام نیازمندان به این نهاد کمک کنند و برنامه ریزی شده است در طول ماه مبارک رمضان بیش از 15 هزار پرس غذای گرم بسته بندی شده با توجه به دستورالعمل و پروتکل ستاد کرونا هر شب بین خانواده های نیازمند توزیع شود.

وی همچنین گفت: با کمک خیران به دنبال این هستیم 500 بسته معیشتی را نیز تهیه و بین خانواده های محروم و بی بضاعت توزیع کنیم.

وی اظهار کرد: امید است بتوانیم درراستای منویات مقام معظم رهبری گام های موثری را در حوزه خدمت رسانی به خانواده های نیازمند و اقشار آسیب پذیر از ویروس کرونا  برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز