خبرگزاری کار ایران

برگزاری مراسم معارفه شهردار محمدیه در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۹۱۴

با حضور مدیرکل امور شهری استانداری قزوین مراسم معارفه یحیی رحیم لو به عنوان یازدهمین شهردار محمدیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مراسم معارفه شهردار محمدیه با حضور مصطفی صالحی مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین، محمد نصیری سرپرست فرمانداری البرز، حجت الاسلام موسوی موینی امام جمعه محمدیه، قندی بخشدار و اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه در سالن همایش‌های این شهرداری برگزار شد.

مصطفی صالحی مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین در این مراسم اظهار کرد: مدیران شهرداری‌ها باید پروژه‌ها را بر اساس واقعیت‌ها و نیازهای اجتماعی تعریف کنند تا با توجه به محدودیت اعتبارات کارها مغفول نماند.

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین گفت: رویکرد کارشناسی در پروژه‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است و با اولویت بندی و نگاه فنی می‌توان به توسعه شهرها کمک کرد.

صالحی همچنین خواستار توجه مدیران شهری به شفاف سازی مالی شد و افزود: همه شهرداری‌ها با شفاف سازی در حوزه‌های مالی، عمرانی و واگذاری پروژه‌ها می‌توانند رضایت عمومی را جلب کنند تا اعتماد شهروندان تقویت شود.

وی از آسیب‌های تغییر مدیریت در زمان‌های کوتاه هم سخن گفت و یادآور شد: بی ثباتی در مدیریت‌ها یک آسیب است و مشکلات زیادی را برای مردم، شورا و شهرداری ایجاد می‌کند و از سویی موجب می‌شود روند فعالیت‌ها متوقف یا آهسته شده و پرداخت حقوق نیروها هم دچار خدشه شود.

این مسئول توجه به مسائل اجتماعی و فرهنگی شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان را ضروری دانست و افزود: مدیریت شهری با بهره گرفتن از نظر نخبگان و صاحب نظران لازم است نسبت به تأمین نیازهای اساسی شهروندان این نواحی اقدام کند.

مدیر کل امور شهری استانداری قزوین تصریح کرد: در شهرداری محمدیه خوشبختانه با همه فراز و نشیب‌ها در پرداخت حقوق پرسنل مشکلی نداریم و شورا ی شهر محمدیه با رویکرد منطقی توانسته

در ساخت و سازها و کسب درآمد موفق عمل کند و پروژه‌های عمرانی مهمی در این شهر تعریف و عملیاتی شده است.

صالحی بیان کرد: در سال ۹۷ بیش از ۱۴۳۲ یک هزار و ۴۳۲ جلسه توسط شوراهای اسلامی شهرهای استان برگزار شد که در آنها ۵ هزار و ۵۱۷ مصوبه برای اجرا تصویب شده که در شهر محمدیه در تعداد ۱۰۰ جلسه شاهد ۸۳۹ مصوبه بودیم که بیانگر فعالیت خوبی است.

وی ادامه داد: همچنین در سال گذشته بیش از یک هزار و ۲۶۷ جلسه توسط شوراهای اسلامی شهرها برگزار شد که نتیجه آن ۴ هزار و ۹۲۹ مصوبه بود و سهم شهر محمدیه تعداد ۹۸ جلسه و ۷۱۰ مصوبه بود.

‌در این مراسم یحیی رحیم لو به عنوان شهردار جدید محمدیه معرفی شد.

رحیم لو پیش از این شهرداری محمودآباد نمونه بوده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز